وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گزارش تصویری بازیکنان بایرن در جشن اکتبر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکنان تیم بایرن پس از چند هفته مسابقات فشرده بعد از بازی با هوفنهایم فرصت پیدا کردند تا در جشن اکتبر گرد هم آمده و لحظات خوشی را سپری کنند.
جشن اکتبر (به آلمانی Oktoberfest، تلفظ: اکتُبِرفِست) جشنواره ای است دو هفته‌ای٬ که هر سال در آخر سپتامبر و آغاز اکتبر در مونیخ برگزار می‌شود. اکتبرفست بزرگ‌ترین جشنواره جهان است و هربار بیش از شش میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند. در برخی شهرهای دیگر دنیا نیز در همان زمان جشن‌های مشابهی برگزار می‌شود.

مرکز رویدادهای این جشنواره در محوطه بزرگی در نزدیک مونیخ قراردارد که به «مرغزار ترز» معروف است. شش کارخانه آبجوسازی معروف باواریا چادرهای بسیار بزرگی در آن برپا می‌گنند و در هریک چندهزار نفر به آبجوخواری و شادمانی مشغول می‌شوند. برپایه بعضی از آمار هر سال نزدیک به ۶ میلیون لیتر آبجو در طول جشن اکتبر در مونیخ مصرف می‌شود.

جشنواره را شهردار مونیخ با باز کردن یک بشکه آبجو آغاز می‌کند.































نظرات 10 + ارسال نظر
keyvan دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 20:26

agha in che maghaleiy bood hala dige monde shab neshini va otagh khabe shoonam neshoon bedin
abejoo khordanam dige neshoon dadan dare
masalan ma mosalmoonima , doroste havadarim vali mosalmoonim

آقا کیوان اگه این مقاله ناراحتت کرده معذرت میخوام . اما من این مقاله رو واسه نشون دادن آب.... خوردن نزاشتم واسه این گذاشتم که کمی با خانواده بازیکنان بایرن آشنا بشیم و حالا که اونها این فصل اینقدر خوشحال هستند ما هم خوشحال باشیم اخه فصل پیش جز اینکه بشنویم بایرن باخته یا تو بحرانه چیزی نمیشنیدیم .
نکته بعدی که باید بگم اینه که فکر نمیکنم عکسها جوری باشه که ما فکر کنیم چند روز دیگه تو اتاقشونم نشون میدیم این عکسها رو چندتا از سایتهای معتبر اخبار ورزشی که مال ایران هست هم گذاشتن و چندتا عکس معمولی هستند و نکته منفی ای هم داخلشون نیست .
نکته آخر هم بگم که این مقاله یه جورایی آشنایی با یکی از جشنهای بزرگ جهانه مثل والنتاین یا هالووین که خیلی نوشیدنی ها داخلش صرف میشه درسته که ما مسلمونیم ولی احترام گذاشتن به فرهنگهای مختلف همیشه از خصوصیات مسلمانها بوده نمونشم همین فرانک ریبری مسلمونه ولی برای احترام گذاشتتن به هم تیمی هاش رفته تو این جشن شرکت کرده ولی لب به هیچ کدوم از اینا نزده.
با تشکر از شما دوست عزیز . بازم از اینکه این مقاله ناراحتت کرد معذرت میخوام.

افسانه سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 00:51

واقعا دستتون درد نکنه
خیلی عکسهای قشنگی بود
مخصوصا باستین وساراه نامزدش

reza سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 12:46

خیلی عالی بود
اما چرا لباساشون انقدر سادست انگار مال دهه 60

دوست عزیز اینجور لباس پوشیدن دلیل خاص خودشو داره و بر میگرده به این که زمانی که پادشاه باواریا این جشن رو راه میندازه لبس هاشون اینطوری بوده .
شما میتونید اطلاعات کامل از این جشن رو تو سایت ویکی پدیا (wikipedia.com) کسب کنید فقط کافیه تو قسمت جستجو عبارت oktoberfest رو تایپ کنید .
با تشکر از شما دوست عزیز.

ka-z سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 15:33 http://kkkavehzareie@yahoo.comhttp://

با تشکر از شما،عکسهای زیبایی بودند مخصوصا عکس شواینی و نامزدش در ضمن اگر بعضی اشخاص طاقت دیدن عکسها را ندارند،چشمهایشان را ببندند.

farshad سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 18:25

اقا کارت درست بود هیچ مشکلیم نداشت بعضی از دوستان گیرایی الکی میدن این چه ربتی به مسلمانی داره انگار تو کشور خودمون نیست این نامزد نویر چقدر ریزه میزست از نظر هیکل نمی خورن دسته گلت درد نکنه

مهسا سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 18:39

به نظر من که توماس ولیزا قشنگ تر بودن نامزد شواینی هم بد نبود ولی موهای ژولیده ای داشت. لیزا از همه قشنگ تر بود. نامزد نویر هم کوچولوی نازی بود. راستی اینا نامزدن؟ چرا عروشی نمی کنن از توماس فیلیپ جون یاد بگیرن.

mersad سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 21:57

کلا همشون باحال بودن خیلی هم باحال بود دمت گرم دادا!

مجتبی چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 16:41

هر کس ناراحته یه لیوان آب یخ تگری بره بالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 16:56

عالی بود

amir hossein دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 20:50

aghaioone moshkel dar axaro nabinan vasashoon zarar dare akhe vasvasashoon mikone ..mercccc amir joon damet garm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد