وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری می تواند تصور کند که در بایرن بازنشسته شود


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شروع درخشان فرانک ریبری در فصل جدید ، نوید یک فصل خوب و رویایی را برای او و بایرن به همراه دارد. در حال حاضر این ستارۀ فرانسوی در مورد پایان دوران بازیگریش در بایرن صحبت می کند.

فرانک ریبری می تواند همچنان آیندۀ خود را در بایرن تصور کند ، حتی به فکر این باشد که خود را در تیم بایرن مونیخ بازنشسته و کفش های خود را آویزان کند. ریبری در این خصوص به وب سایت رسمی بایرن گفت: "البته ، چرا که نه؟! من در مونیخ بسیار خوشحالم ، و خانوادۀ من کاملاً در اینجا احساس راحتی می کنند و پسر من یک بایرنی واقعی می باشد."

ریبری در مورد پسر تازه متولد شده اش گفت: "همه چیز کامل است. من واقعاً به طور کامل خوشحالم. این چیزی است که خیلی وقت پیش اتفاق افتاده و اکنون یکبار دیگر من این احساس را دارم."

ریبری در مورد کار با یوپ هاینکس گفت: "حالا من دوباره احساس آزادی می کنم و از فوتبال لذت می برم. من بسیار خوشحالم که هاینکس بالاسر ما می باشد. ما باهم رابطۀ خوبی داریم. در دو سال گذشته نتوانستم از توانایی هایم استفاده کنم. من مصمم هستم و اهداف بزرگی همراه با بایرن مونیخ دارم."

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 1 مهر 1390 ساعت 01:51 http://ghafase.blogsky.com/

سلام وبلاگ خوبی دارین باما تبادل لینک می کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد