وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن : قرارداد گومز را تمدید میکند گوتزه را هم میخرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ با توجه به پیشنهادات مختلف تیمهای اروپایی برای جذب گومز ٬ مسئولان بایرن قصد دارند قرارداد او را تمدید کنند همچنین آنها قصد دارند ماریو گوتزه ستاره دورتموند را هم در ژانویه به خدمت بگیرند

به گزارش بیلد: تابستان امسال باشگاه لیورپول انگلستان برای جذب ماریو گومز ۳۰ میلیون یورو پیشنهاد داد همچنین باشگاههایی از اسپانیا هم خواهان آوردن گومز به لالیگا شدند اما قرارداد گومز با بایرن تا سال ۲۰۱۳ است و مسئولان بایرن خواهان ادامه همکاری با گومز به مدت طولانی تری هستند. 

به نظر میرسد گومز با توجه به حضور موفق خود در این فصل و همینطور شروع مقتدرانه تیم بایرن آماده این باشد که قرارداد خود را با باواریاییها تمدید کند . 

گومز در مورد تمدید قراردادش با بایرن چنین میگوید: وقتی که در بایرن همه چیز برایم روبه راه است چرا باید قرارداد خود را تمدید نکنم یا از این تیم جدا شوم . 

این صحبتها به این معناست که اولی هوینس میتواند در آینده ای نزدیک با گومز تمدید قرارداد کند در ضمن هوینس آماده این است که در آینده ای نزدیک با ماریو گوتزه ستاره تیم دورتموند وارد مذاکره شود . 

هوینس در مورد قرارداد بستن با گوتزه میگوید: این بار پیشنهاد ما بسیار جدی است و ما بسیار مصمم هستیم تا گوتزه را به خدمت بگیریم چون تیم ما به یک بازی ساز خوب نیاز دارد . 

باشگاه دورتموند پیش از این اعلام کرده بود که به طور قطع گوتزه را به هیچ یک از تیمهای حاضر در بندسلیگا نمیفروشد . وکیل گوتزه هم متعهد شده است که گوتزه را تا پایان سال ۲۰۱۲-۲۰۱۳ در دورتموند نگه دارد . 

با همه این مشکلات اولی هوینس بازهم امیدوار است که میتواند گوتزه را متقاعد کند . او متعقد است که آرزوهای گوتزه مطمعنا در بایرن به سرانجام میرسد و بایرن سکوی پرشی برای گوتزه است تا او در تیم ملی هم به موفقیتهای خود ادامه دهد.

نظرات 3 + ارسال نظر
ramin چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 20:33

gotze khobe vali koja bazi kone magar inke roben masalan bere va muller bere samte rast va gotze biyad jaye kroos posh mohajem on vaght kroos bayad bre ye khat aghab tar ya bere ro nimkat

محمد_13 چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 21:09

بهتره گوتزه رو بخرن ولی اجازه بدن یک دو سال قرضی تو دورتموند بازی کنه. تو شرایط فعلی جایی برای بازی تو بایرن نداره.

farshad چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 21:34

بزارن تو درتمند بمونه تا همه ستارها تو بایرن نباشن بعد حساسیت بازیها میاد پایین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد