وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: آماده تمدید قرارداد با بایرن هستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن، ستاره هلندی بایرن مونیخ، اعلام کرد آماده است تا قراردادش را با باواریاییها تمدید کند.

اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، هفته گذشته اعلام کرده بود که مطمئن است روبن قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد و این بازیکن هلندی نیز اکنون آمادگی اش را برای تمدید قرارداد اعلام کرد.

روبن در گفتگو با خبرنگاران گفت: "هنوز با باشگاه برای تمدید قرارداد صحبت نکرده ام اما برای این کار کاملا آماده ام. شرایط خیلی خوبی در باواریا دارم و از بودن در این باشگاه احساس بسیار خوبی دارم.

اینکه آنها می خواهند قرارداد من را تمدید کنند، در حالی که هنوز به آخرین فصل قراردادم نرسیده ام، باعث تعجب من نمی شود. باشگاه ها معمولا در این مقطع مذاکرات شان را شروع می کنند. باید صبر کنیم و ببنیم چه اتفاقی رخ می دهد. در فوتبال هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ می دهد."

روبن در سال 2009 از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست و از همان زمان به یکی از بازیکنان اصلی این باشگاه تبدیل شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
farshad دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 10:11

خوب شد افرین پسر

محمد_13 دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 11:47

بهتر از اینجا هم گیر نمی آری آخه. هیچ جایی مثل بایرن مونیخ ناز مصدومیت هاشو نمی کشه.

reza دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 14:16

ایولا خیلی خوشم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد