وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ ۰-۲ بارسلونا؛ شکست بایرن مقابل قهرمان اروپا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم فوتبال بایرن مونیخ با پذیرش شکست برابر تیم بارسلونا به مقام نائب قهرمانی آئودی کاپ ۲۰۱۱ دست یافت.

بازیکنان بایرن مونیخ :

بوت ، کنتنتو ، بادشتوبر(۴۶ تیموشوک) ، بواتنگ ، رافینیا (۵۴ شواین اشتایگر) ، گوستاوو ، پرانیچ ، آلابا (۶۷ کروس) ، اوسامی ، اولیچ (۶۷ مولر) ، پترسن (۶۳ گومز)
بازیکنان بارسلونا :

ویکتور والدس (۴۶ پینتو) ، دوس سانتوس ( ۷۹ کارمونا) ، بوسکتس (۷۶ پیکه) ، فونتاس ، ماکسول (۵۴ جفرن) ، کیتا ، تیاگو آلکانترا ، اینیستا ( ۶۱ ریویلونا) ، پدرو (۶۱ آفلای) ، ویا (۸۵ آرماندو) ، جاناتان سوریانو ( ۶۶ کونکا)

گلها :۰:۱ تیاگو آلکانترا ، ۰:۲ تیاگو آلکانترا

تعداد تماشاگر : ۶۹۰۰۰ نفر

نظرات 20 + ارسال نظر
ﺍﻳﻤﺎﻥ پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 04:09

سلام داداش
حالم از این مربی بهم میخوره اینجا معلوم میشه فرق بین دو تا
مربی این ترکیب بایرن باید با بازی میلان بود نه بارسلون فقط
موجب خنده شدیم یه ادم ناشناس می یاد دوتا گل هم میزنه
من غلط کردم همون لویی ونگال بهتر بود حداقل میگفتیم مربیمون
ادم باهوشیه با این تیم هیچی نمیشیم اون از دوتا بازیکن افسانه ای
که شدن دردسر هر روز یکیشون مسدوم هست این از مربی کارمون ﺳﺎﺧﺘﺴﺖ

میشاییل ( علی ) پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 04:18

این باخت ها مهم نیست
همین که فهمیدیم اوسامی جوان آینده داریه و بواتنگ میتونه به دفاعمون یه سر و سامونی بده خودش خیلی عالیه

Ka-z پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 08:09 http://kkkavehzareie@yahoo.com

به قول کلاه قرمزی:"اکشال نداره"
شکست پلی است برای رسیدن به پیروزی.

محمد_13 پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 08:10

من با علی موافقم. درسته که هر باختی تلخ هستش ، ولی باید شرایط رو هم در نظر بگیریم. شاید اگر آلابا اون تک به تک رو گل میکرد الان داشتیم از برد صحبت می کردیم.

محمد_13 پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 08:14

راستی اون بازیکنی که دو بار دروازۀ بایرن رو باز کرد ، یکی از استعدادهای بزرگ بارسا به حساب میاد. آرسنال برای فروش فابرگاس این بازیکن رو از بارسلونا خواسته. اما بارسلونا حاضر به فروش اون نیست ، چون میدونه مثل فابرگاس چند ساله دیگه باید برای خریدش با آرسنال بجنگه.

رسول پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 09:12

باز که از وب هواداران بایرن دزدی کردی

سلام آقا رسول. من نمیدونم منظور شما از این کارها چیه. ولی باشه من دزدم. یه دزد عاشق بایرن. هر کی دوست داشت بیاد اینجا خبرهای دزدی بخونه قدمش روی چشم هر کی هم دلش نمیخواد خبرهای دزدی بخونه بره اصل خبر رو از سایتهای مختلف پیدا کنه بخونه.
در آخر هم میگم تو این وبلاگ فقط من (امیرحسین) دزدم و لطفا به بقیه دوستان توهین نکنید.

سےﺪکـیـهـان نــورے پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 09:16 http://www.bayernmunchenfc.blogfa.com/

سلام دوستان عزیز
خوبید تسلیت میگم این باخت رو
همین
متاسفم برای این ارنج و باختن به تیمی که میانگین سنیشون 23.5 بود
تیمی که اولیچ کاپیتانش بشه همینه دیگه
بابا این جام گرفتن باید از یه جایی شروع بشه اما از کجا خدا میداند

پویا پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 11:22

سلام با عرض خسته نباشید.یه سوال داشتم اینکه چهره برتر هفته رو خودتون انتخاب میکنید یا اینکه از سایت خارجی میگیرید و قرار میدید؟ مرسی از شما.

سلام. ممنون. خودمون انتخاب میکنیم. شاید در آینده از سایتهای معتبر خارجی انتخاب کنیم.

رسول پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 12:22

سلام به شما آقا امیر حسین عزیز
نه نه من غریبم بازی در نیار همه هوادار بایرنیم من فقط میخوام بهت کمک کنم نه تو نه این کیهان نه هیچکدومتون ارزش مطلب نوشتن در مورد بایرن رو دارین بهتره برین وبلاگ عاشقانه بزنین

سلام به شما آقا رسول گرامی
آقا رسول شما که ارزش مطلب نوشتن در مورد بایرن رو دارید برید وبلاگ یا سایت راه اندازی کنید بنویسید. من این وبلاگ رو برای دل خودم راه انداختم. دوست دارم اینطور اداره اش کنم. اگه شما مشکلی دارید میتونید تشریف نیارید.
این وبلاگ هم برای من عاشقانه است. شاید منظور شمااز عاشقانه عشق به دختر و اینجور چیزاست ولی عشق من بایرن.

رسول پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 12:26

راستی یادم رفت بگم
مگه این کیهان خودش وبلاگ نداره پس چرا میآد اینجا زر زر میکنه بابا یه فکر بحال خودتون بکنین خودتون رو سر کار گذاشتین

در جواب شما یک جمله بیشتر نمیتونم بگم
ادب مرد به ز دولت اوست

امین عشق شیث پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 12:49 http://www.amineshghesheis13.blogfa.com

فقط بایرن ..اشکال نداره ..این بایرن قهرمان بوندسلیگا میشه..

محمد_13 پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 13:07

کور بشه اون کسی که چشم دیدن بچه های با مرام این وبلاگ رو نداره... به کوری چشم شماها هم که شده به کارمون ادامه میدیم. اونم با انرژِی.

unknow پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 13:27

درسته طرفداره بارسام ولی باید اعتراف کنم وبلاگ توپی دارین من که از کف بریدم

شهمیر پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 13:36

یکی بگه چرا بوت توی دروازه هست!
پس نویر چی شد؟
من بازی رو ندیدم ، حتما بواتنگ خوب دفاع کرد که شد چهره ی برتر.

شهمیر پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 13:41

اگه بواتنگ خوب دفاع میکنه، پس چرا تو تیم ملی نیست؟

میشاییل ( علی ) پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 13:44

شهمیر جون
به قول یارو گفتنی ، درست میشه

سلن جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 22:37 http://klose2.blogfa.com

سلام
بایرن باخت اشکال نداره

فقط تیم ملی المان
گومز کجا بود پس ؟؟؟!!؟؟ چرا رفته رو نیمکت ؟؟؟؟

سلن جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 22:38

البته من ناراحتم ها

سلن جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 22:39 http://klose2.blogfa.com

مسی کو ؟

شهمیر شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 01:35

این آئودی کاپ باید بشه هشتمین عجایب دنیا.
هم تیم ها ، هم بازیکنا ، هم مربیا و ارنجشون، هم اسم تورنومتر عجیبه!
آئودی کاپ!
جلل خالق!

یادتون باشه آلمان اولین تولید کننده ی خودرو(با نام تجاری) در جهان بوده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد