وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آیا نتیجه های کسب شده در دیدار های دوستانه رضایت بخش است؟


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نخستین آزمون جدی بایرن در لیگاتوتال کاپ با مقام سومی در بین چهار تیم به پایان رسید. با این وجود ، اعضای بایرن از روند موجود راضی هستند.

پس از یک حضور نسبتاً خوب در نقل و انتقالات تابستانی ، و وجود بازیکنان تراز اول در تمامی خطوط تیم بایرن ، این انتظار را به وجود آورده بود که تیم بایرن در اولین آزمایش جدی خود موفق عمل کند. اما شکست بایرن مونیخ مقابل هامبورگ ، در رقابت های لیگاتوتال کاپ باعث ایجاد سردرگمی در بین اهالی فوتبال شده است و این سوال را به وجود آورده ، که آیا بازهم بایرن مونیخ فصل ناموفقی را پشت سر می گذارد یا خیر.

اما یوپ هاینکس قضاوت در این مورد را زود توصیف کرد و گفت: "بازیکنان باید در ابتدا از لحاظ فیزیکی در شکل خوبی قرار بگیرند ، و سپس شما می توانید بر روی سازماندهی بازی تیم کار کنید. این تنها یکی از جنبه ها در فوتبال است."

کریستین نرلینگر مدیر ورزشی بایرن مونیخ در این خصوص گفت: "ما نیاز داشتیم که نشان دهیم که بدنبال کسب جام قهرمانی هستیم. اما اکنون ما فقط نیمی از راه آماده سازی را طی کرده ایم."

همچنین آرین روبن معتقد است که: " زنگ هشدار هنوز به صدا در نیامده. ما هنوز در آماده سازی به سر می بریم و در جهت بهبود بیشتر تیم تلاش می کنیم. اما آماده سازی برای این است که در این مسابقات حضور داشته باشیم!"

فیلیپ لام کاپیتان باواریایی ها گفت: "ما در چند هفتۀ گذشته بر روی تاکتیک های تیمی کار کردیم ، اما همچنان این کار را انجام می دهیم. سپس ما می رویم تا فصل جدید را با بالاترین سطح آمادگی آغاز کنیم."

اما لااقل می توان گفت اگرچه این مسابقات از لحاظ تیمی نتیجۀ چندان خوبی به همراه نداشته است ، ولی از لحاظ انفرادی برای بعضی از بازیکنان شروع خوبی به حساب آمد. برای نمونه می توان به تونی کروس جوان اشاره کرد. او همیشه سرحال و دارای انگیزه است و می تواند هم در موقعیت های دفاعی و هجومی به خوبی ایفای نقش کند. تونی کروس با شور و شوق فراوان دربارۀ حضورش رقابتها لیگاتوتال گفت: "من  احساس می کنم که می توانم در پست هافبک هجومی و هم هافبک دفاعی به خوبی ایفای نقش کنم. حتی می توانم در پست هافبک کناره ای در سمت چپ هم بازی کنم ، اما ترجیح می دهم که در میانۀ میدان بازی کنم." او ادامه داد: "یوپ هاینکس می داند که من در کجای زمین می توانم بازی کنم ، و چه انتظارهایی از من داشته باشد. فکر می کنم توانستم توانایی هایم را در این دو دیدار به نمایش بگذارم."

اما ایویکا اولیچ که پس از مدت ها دوری از میادین در دیدار مقابل ماینس از ایتدا درون زمین حضور داشت و به عنوان کاپیتان هم وارد زمین شد در مورد این رقابت ها گفت: "من راضی ام. من موفق شدم 60 دقیقه بازی کنم ، که پس از مدتها دوری از میادین آسان نبود. اما این اتفاق رخ داد و من بسیار خوشحالم."

نظرات 5 + ارسال نظر
ramin جمعه 31 تیر 1390 ساعت 16:09

age az lahaze natije hesab konid na
ama agar az lahaze amadegi va tamrin taktikha hesab konid bale hatman mofid boode
ta 5 ,6 hafte az bondesliga nagzarad tim ro ghaltak nemiyoftad
ba arezoye movafaghiyat

معین جمعه 31 تیر 1390 ساعت 17:12

سلام امیر حسین و دوستان
شما نمیخواید توی بیانیه کیهان سهیم باشین؟

محمد_13 جمعه 31 تیر 1390 ساعت 18:54

آقا معین من به نوبۀ خودم تو نظرسنجی شرکت کردم و نظرم رو گفتنم. حالا از بقیۀ دوستان خبری ندارم.

ولی اگر نظرت اینکه ما دقیقاً همون مطلب رو کپی پیست کنیم به نظر من کار درستی نیست. اولاً : بهتره که اعتراضات در یک مکان مشخصی انجام بشه تا بچه ها دچار سردرگمی نشن. دوماً: این بیانیه بیشتر شبیه یک درد دل هستش تا اعتراض. به نظر من با خود کیهان و مشورت سایر بچه های بیانیۀ محکم تری می تونیم اعلام کنیم.

رضا جمعه 31 تیر 1390 ساعت 19:24

جریان این بیانیه کیهان چیه؟

محمد_13 جمعه 31 تیر 1390 ساعت 22:58

آقا رضا به آدرس زیر برو:

http://bayernmunchenfc.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد