وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوسامی : باید خیلی زود پیشرفت کنم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
٬تاکاشی اوسامی ستاره جوان بایرن مونیخ بعد از اولین حضورش در این تیم در بازی دوستانه مقابل ماینز اعلام کرد تا در این تیم جا بیفتد زمان لازم دارد.

اوسامی 49 دقیقه از بازی مقابل ماینز را در زمین حضور داشت. در این بازی دو تیم در نهایت به تساوی 2-2 رسیدند و بایرن در ضربات پنالتی 5 بر 4 پیروز شد.
اوسامی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" همه چیز خوب بود فکر می کنم بتوانم عملکرد بهتری داشته باشم. با گذشت زمان می توانم در ترکیب تیم جا بیفتم و نمایش بهتری خواهم داشت. تلاشم را می کنم تا در تمرینات عملکرد خوبی داشته باشم و در ترکیب اصلی بایرن به میدان بروم. هر چه بیشتر برای این تیم بازی کنم می توانم عملکرد بهتری در بوندسلیگا داشته باشم."

نظرات 1 + ارسال نظر
صالح باکس پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 18:52 http://salehbox.mihanblog.com/

سلام به شما دوست عزیز
اگر دوست داری بازدید های وبلاگت به طور چشمگیری افزایش پیدا کنه
من لینک باکس صالح باکس رو بهت پیشنهاد میکنم
میتونی با قرار دادن کدهای باکس در وبلاگت و ارسال لینک در جای مناسبی از باکس لینک داشته باشی
منتظرت هستم
یا حق
http://salehbox.mihanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد