وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: دورتموند مدعی قهرمانی در بوندس لیگاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬یوپ هاینکس، مربی جدید باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که با وجود هزینه های هنگفت سران باواریایی برای خرید مهره های جدید ،بوروسیا دورتموند مدعی اصلی قهرمانی در رقابتهای بوندس لیگاست.

مربی سابق تیم بایرلورکوزن سومین دوره حضورش در بایرن مونیخ را تجربه می کند و بعد از قهرمانی شاگردان یورگن کلوپ در جام توتال کاپ در ماینتس به تمجید از دورتموند پرداخت.
هاینکس به گل دات کام گفت:« دورتموند قهرمان کنونی لیگ آلمان است و قطعا قهرمان در فصل بعد هم مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود. بایرلورکوزن هم به خوبی مهره های جدیدی را خریداری کرده و نبرد برای قهرمانی بین این دو تیم و ما خواهد بود.»
مربی بایرن ادامه داد:« قطعا ما می خواهیم قهرمان آلمان شویم ولی هیچ تیمی پیش از به پایان رسیدن رقابتهای فصل قهرمان نمی شود.تیم ما هم انگیزه ها، خواسته ها و تعهدش رانشان داده ولی خیلی سخت است که بتوان درسهای آخرین جلسات تمرینی را در عمل پیاده کنیم.ما می دانیم که اشتباهاتی داشته ایم و به آنالیز آنها می پردازیم. ما نباید توپ را به آسانی از دست دهیم و نباید بگذاریم که حریف در ضد حملات ما را غافلگیر کند. فکر می کنم که زمانی که بازیکنان در اوج آمادگی باشند، چنین مشکلاتی رخ نخواهند داد.»

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید رونالدینهو پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 15:21 http://www.footballcity.blogfa.com

سلام دوست عزیز خوبی؟

وبلاگم با مطلب "طرح ملی سازی لیگ برتر!!!" آپ شد

خوشحال میشم بهم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد