وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: ما یک تیم هستیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ دیروز بایرن مونیخ اردوی تمرینی خود را از کشور ایتالیا به مقصد آلمان ترک کرد. مربی جدید بایرن مونیخ که سوابق قهرمانی هم در کارنامه خود دارد برای شروع فصل در حال آماده و هماهنگ کردن تیم است، حتی باستین شواین اشتایگر هم خیلی به این روند تیم خوش بین است.

این هافبک 26 ساله در مصاحبه خود با کیکر گفت: "ما یک تیم هستیم."

آقای شواین اشتایگر شما در بازی مقابل تیم ملی قطر غایب بودید. چه اتفاقی افتاد؟  

من کمی در پای راستم احساس درد می کردم حتی تا چند روز پیش، اما الان احساس خیلی بهتری دارم چون دردش از بین رفته است و من امیدوارم که بتوانم در روز دوشنبه برگردم و تمرین های خود را از نو آغاز کنم.

اردوی تمرینی در ایتالیا رو چگونه ارزیابی می کنید؟  

عالی بود. تک تک بازیکنان در آموزش کامل و عالی قرار داشتند. درست است که روزهای سخت و طاقت فرسایی هم بود ولی ما آمادگی خوبی بدست آوردیم و حال که زمان تقریبا زیادی تا شروع فصل مانده است ما به آمادگی بیشتری هم خواهیم رسید حتی بیشتر از آنچه انتظار می رود.

به نظر می رسد روابط خوبی با مربی جدید خود هاینکس دارید. آیا درست است؟  

بله، ما قبلا هم با هم همکاری داشتیم و در طی این مدتی که که مربی من است تجربه های بسیار عالی بدست آوردم و اعتماد به نفس بالایی هم در خودم می بینم. نه تنها من بلکه این موضوع در مورد تک تک بازیکنان هم صدق می کند. ما یک تیم هستیم و مهمترین مسئله تحقق اهداف تیم است. هاینکس خود را در بایر لورکوزن اثبات کرده است و این نشان می دهد که او مربی خوبی است و در اینجا هم مربی با کیفیتی نشان داده است حتی بیشتر از زمان حضور خود در بایرلورکوزن. هاینکس می داند که در حال حاضر در اینجا مربی است پس باید بهترین ها را نشان دهد و ما هم باید انتظارات او را براورده کنیم.

آیا میشائیل بالاک سزاوار خداحافظی است؟  

مسلما. درست مثل الیور کان، او شایسته یک بازی خداحافظی است اما این موضوع میان او و فدراسیون فوتبال آلمان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد