وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چگونه طرفدار بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان شدید

 

در این بخش میتوانید زمان و چگونگی آشنایی و علاقه مند شدن خود به بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان را بنویسید.

نظرات 53 + ارسال نظر
امیرحسین یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 00:33 http://bayern.blogsky.com

در این بخش میتوانید زمان و چگونگی آشنایی و علاقه مند شدن خود به بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان را بنویسید.

حجت یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 04:52 http://hojifilm.blogfa.com

من از فینال سال ۱۹۹۹ که منچستر این تیم تخیلی آن بازی رو تخیلی برد بایرن رو مد نظر گرفتم تا اینکه ۲ سال بعد قهرمان شدیم آن زمان بود که شدیدا طرفدار آتشین بایرن تا به امروزم ... نا گفته نماند که من از منچستر متنفرم ... عشق است بایرن مونیخ

حجت یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 04:58 http://hojifilm.blogfa.com

از سال ۲۰۰۲ من طرفدار آلمان شدم ... افسوس که تاحالا یک قهرمانی از آلمان رو به چشم ندیدم ولی تو همه جامها مارو سربلند میکنه ... به امید قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ ... عشق است آلمان

عبدالرضا یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 08:07 http://chelseabayern.blogfa.com

من 15 ساله هستم و از سال 2002 با درخشش های الیور کان در جام جهانی طرفدار آلمان شدیم و همچنین به خاطر این که کان در باشگاه بایرن بازی می کرد طرفدار بایرن شدیم بعد از کان نیز بازیکنانی مثل بالاک - ماکای - شول - دایسلر و... در اون تیم بودند
تا الآن طرفدار بایرن و آلمان هستم.

محمد_13 یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 09:01

راستیتش من سال 1996 که جام ملتهای اروپا شروع شد طرفدار تیم ملی آلمان شدم. ( 9 ساله بودم ). باور کنید از همون مرحلۀ گروهی طرفدار آلمان بودم ، نه اون موقعی که تیم قهرمان شد. یادش بخیر پدرم هر روز مجلۀ کیهان ورزشی رو که مخصوص بازیهای جام ملتهای اروپا بود رو می گرفت و می آورد و من و داداشم که یکسال از من کوچکتر هستش خیلی خوشحال می شدیم. ( البته برادر من 9 سال هستش که طرفدار بارسلونا هستش و رو تیم ملی خاصی تعصب نداره. ولی یکم متمایل به اسپانیا هستش.)

در مورد بایرن مونیخ هم باید بگم کهیکسال دیرتر به این تیم علاقه من شدم یعنی تو سال 1997 طرفدار این تیم شدم... باید بگم تار و پود وجودم هستش. اگر به بعضی ها برنخوره می خوام بگم که بایرن مونیخ رو بیشتر از تیم ملی آلمان دوست دارم. دوستایی که سنشوت 20 به بالا باشه یادشون هستش که قدیما شبکۀ 3 ساعت 11 صبح برنامه گزارش ورزشی رو پخش میکرد و بیشتر فوتبال نشون می داد و من برای اولین بار بایرن مونیخ رو تو اون برنامه دیدم و وقتی فهمیدم مال کشور آلمان هستش طرفدارش شدم.

kahn یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 09:30

منم از وقتی که تیم ملی 2-0 تو جام جهانی باخت طرفدار آلمان شدم،واز وقتی ام بایرن از منچستر تو فینال باخت شدم هوادار بایرن،افتخار می کنم که طرفدارشونم.

رضا یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 12:01

سلام به همه دوستان
من هم از زمان یورو۹۶ به صورت رسمی طرفدار آلمان شدم اون موقع
۷ ساله بودم.البته طرفدار آلمان بودن تو خانواده ی ما ارثیه!!!
۲ سال بعدهم از فصل ۹۸-۹۹ طرفدار بایرن شدم علاقه ی اولیه ی من
به خاطر حضور لوتار ماتیوس تو تیم بود کسی که یه تعداد از بازیهای اسطوره ایشو در جام ۹۰ تو آرشیو برنامه های گزارش وررشی دیده بودم و عجیب این که باخت سال ۹۹ علاقه ی منو به این تیم صد برابر کرد!از اون موقع همیشه طرفدار بایرن بودم و همیشه خواهم بود حتی اگه یه موقع به بوندسلیگای ۲ سقوط کنه!!!!

امیرحسین یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 12:25 http://bayern.blogsky.com

منم از وقتی یادم میاد فوتبال میدیدم طرفدار آلمان و بایرن بودم.
مثل اینکه خون آلمانی تو رگهامه! شاید به خاطر کلینزمن٬ ماتئوس و کوپکه طرفدار آلمان شدم ولی قدرت اراده و اقتدار اولی کان این علاقه رو ۱۰۰ برابر کرد. تو فینال ۹۹ وقتی بایرن مقابل منچستر عقب افتاد اولی کان بازم روحیه داشت. انگار میدونست که دو سال بعد جامو میبره بالای سرش.

افشین یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 14:23

عشق آلمان بودن به صورت ارثی به من رسید
فینال سال ۹۶ بازی با چک وقتی آلمان ۱-۰ عقب افتاده بود و داییم منو اذیت می کرد برا آلمان گریه کردم!!! البته اون موقع ۷ ساله بودم!
منم با اولین تیم باشگاهی آلمانی که آشنا شدم بایرن بود و خوب طبیعتا طرفدارش شدم بعد باخت ۲-۱ سال ۹۹ به منچستر هم بیشتر شد علاقم و شدیدا ضد انگلیس و ضد منچستر!!!
ضمنا اونایی که میگن بایرن به تیم ملی ارجحیت داره برن بوق بزنن
اول چیزی که مهمه موفقیت تیم ملی آلمانه و موفقیت های بایرن باید در راستای موفقیت المان باشه

مسعود یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 14:28

سلام . من وقتی دوم ابتدایی بودم وبازی های بوندسلیگا پخش می شد حدود سال 2000 عاشق ابوهت وغرور باواریای ها شدم وهمیشه نیز عاشقش می مونم . موفق باشی معشوق من

امیرحسین یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 14:37 http://bayern.blogsky.com

افشین جان بوق بزنن زیاد واژه ی جالبی نیست!
بهرحال هرکی یه نظری داری. شاید یکی طرفدار بایرن باشه و طرفدار آلمان نباشه یا برعکس. و شاید یه کدومو از اون یکی بیشتر دوست داشته باشه. به هر حال نظر هر کس محترمه.

حامد یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 20:29

من از سال2002طرفدار آلمان شدم و ستاره های اون تیم رو مثا کان و بالاک که اون زمان تازه داشت تبدیل به ستاره می شد و دایسلر رو دوست داشتم که بعد دیدم اونا در بایرن بازی می کنن طرفدار بایرن هم شدم و این دو تیم رو پس از تیم شهرم دوست دارم حتی بیشتر از تیم ملی ایرن که اصلا بهش تعصبی ندارم

pegah_ballack یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 22:29

ای ولللل افشین جان اول المان بعد بایرن.......خودم مخلص بایرنم...
من مثل شما ها این همه مدت نیس که عاشق المانم....از جام جهانی ۲۰۰۶ عاشق بالاک شدم بعدش بخاطر بالاک عاشق المان شدم...اما الان بخاطر المانه که عاشق بالاکمبازی با ایتالیا که باخت اولین اشکمو واسه المانم ریختم....تا الان که دیوانه وار المانو دوست دارم تک تک بازیکناشم میپرستم.....با اوناییم که المانو واسه خاطر یه بازیکن میخوان مخالفم

مسعود یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 23:21

ولی من به خاطر بایرن بود که با المان اشنا شدم ودر ضمن بایرنه و المان از هم جدا نیستند و رکن اصلی المان بایرنه وهمچنین موفقیت بایرن در اروپا یعنی سرفرازی کشور المان

رها دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 00:10

من کلا المانی زاییده شدم المانی بودن تو خونمه چون کل خانوادم هم المانین
حتی بابام فیلم های سال 90 روهم که اخرین قهرمانیه الماناست رو داره
به علاوه اینا خیلی ازشون خوشم میاد بازیکنای با ادبین با شخصیت اصلا مثل بعضی از تیما نیستن
خیلی دوست دارم یک بار دیگه قهرمان جام بشیم خیلی خیلی
بایر رو هم همیشه دوست داشتم
راستی یک سوال

رها دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 00:11

جرا المان همش از اسپانیا میخوره؟

محمدرضا دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 00:41

سلام من از سال ۱۹۹۰ که آلمان قهرمان شد طرفدار آلمان شدم. آخه اون موقع که ۶ سالم بود شبها با پدرم تمام بازی های جام رو نگاه می کردم. از حدود سال ۱۹۹۴ هم طرفدار بایرن شدم.

محمدرضا دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 00:47

زندگی مرگ همه چی بایرن

محمدرضا دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 01:01

بایرن

محمد دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 02:30

سلام به همه دوستان وبایرنیها من از وقتی فوتبال نگاه میکردم با دیدن یکی از بازیهای بایرن که فکر میکنم با رئال بود طرفدار سرسخت بایرن و بعدشم به خاطر سلطان الیور کان طرفدار المان شدم اگه اشتباه نکم سال ۱۹۹۹ یا ۲۰۰۰ بود به شدت از رئال متنفرم ده ساله که تمام بازیهاشو چه المان چه بایرن یا نگاه میکنم یا پگیری با باختشون ناراحتو عصبی با بردشون خوشحالو شنگول و مخلص تمام کسانی که به این جمع اضافه بشه هستم به امید قهرمانی در الیانز ارنا

محمد دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 02:38

در ضمن اگه کسی طرفدار بایرن باشه قطعآ به همون اندازه طرفدار المان هم باید باشه چون بایرن نیمی از تیم المانه و اگه کسی فقط طرفدار یکی باشه طرفدار واقعی نیست من که عاشق هر دوشون هستم

محمد_13 دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 08:31

سلام به همگی.
اگر بعضی ها یکم فکر کنن و اجازه بدن خون به مغزشون برسه و بعد نظر بدن خیلی بهتر میشه... من باید در اینجا جواب دو نفر رو می دادم ولی به خاطر مسئولیت هایی که تو این وبلاگ دارم دوست ندارم اینکار رو بکنم تا تشنج و درگیری لفظی پیش نیاد.
فکر نکنم که بشه از پشت کامپیوتر تشخیص داد کی با تعصب هستش کی بی تعصب. نظر هرکی قابل احترامه.

علی دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 08:58

سلام من از ۱۹۹۸ تا حالا بایرنیم و از اون سال تا حلا تعداد بازیهایی که پخش شده ندیدم شاید به ۱۰هم نرسه ا

pegah_ballack دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 13:10

محمد_13من نمیدونم ای حرفا منظورت با کی بود اما اونی که میاد اینجا نظر میده خون به مغزش رسیده....حالا شما رو نمیدونم....میددونم این حرفا واسه چیه و به کیه.....اما یه جوری میگی مسئولیت انگار مدیر وبلاگی....میا ی مطلب میذاری هیچ فرقیم بین شما و دیگری نیس.....البته شماو یکی دیکه نظراتونو غیر محترمانه بیان میکنید اما راحت باشو بگو اونم قبول داریم....ضمنا اینو بدون که فقط عقیده شما درست نیس...عشق بایرنی و اونو به المان ترجیح میدی ok اما بعضی از دوستان میگن اول المان بعد بایرن واسه اینکه اول المانی بودیم بعد بایرنی شدیم که البته واسه شما شاید بالعکس بوده....

امیرحسین دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 13:59 http://bayern.blogsky.com

دوستان عزیز!
ببینید من اینجا میخوام چند تا چیز رو بگم
۱. نظر هر کس برای خودش محترمه
۲. نباید چون نظر ما با دیگری فرق داره به نظر اون توهین کنیم
۳. در مورد بایرن و آلمان٬ کسی شاید یکی رو دوست داره و دیگری رو نه. کسی شاید یکی رو قبل از دیگری دوست داره. کسی شاید هر دو رو به یه اندازه دوست داره. آیا اینا مشکلی داره؟! اینا همه نظرات من و شماست. نباید تصور کنیم چون نظر دیگری مخالف نظر ماست پس غلط!
۴. ما به خاظر ادب و شخصیت آلمانی هاست که طرفدارشونیم. اگه اونا آدمهای بی ادب و بی شخصیتی بودن بازم طرفدارشون بودیم؟! پس ما هم باید مثل اونا باشیم. با ادب و با شخصیت.
۵. اگه کسی توهین کرد٬ اون شخصیت خودشو نشون داده. پس ما نباید مثل همون شخص با توهین جوابشو بدیم. ما باید با سکوتمون در درجه اول و با ادب و نزاکت در درجه دوم شخصیت بالای یه هوادار بایرنی و آلمانی رو نشون بقیه بدیم.

pegah_ballack دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 14:23

khob jenabae mohammad_13 ba vojude inke modat has daram miam in web ama be dalayli az jomle inke kolllan nemitunam ba shoma kenar biam khialet rahat dg nazar nemidam asan dg nemiam ke bekham nazar bedam in akhabro mishe hame ja peyda kard ama hamin ke asabe adam aroom bashe ye donya miarze ,....omid varam khosh bashi tu in weblog doooste aziz...dg shoma ham hers nakhoor,,,,
be omide movafaghiat haye almanam va bayernam.... bedroood

سینا دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 15:21 http://strawberrykisses.blogfa.com/

سال 2000 عمه اینام رفتن بودن آلمان بعدش از اونجا یه لباس بایرن برام خرید!
منم عاشق اون لباسه شدم بعدش قهمیدم ماله بایرن مونیخ
بعدشم که قهرمانی جام باشگاه هااااااااااااااااووووووو اینا......
بعدش شد سال 2002 و جام جهانی که الیور ترکوند و چون بایرنی بود منم عاشق آلمان شدم البت خیلی کوچول بودما.......
یادش بخیر چقد واسه باخت به برزیل گریه کردم.......
مرگ بر برزیل

محمد_13 دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 18:52

این نظر رو برای پگاه نوشتم که یکطرفه به قاضی رفت. من اصلاً منظورم با تو نبود. یکدور دیگه نظرات رو با دقت بخونی متوجه میشی. من که نگفتم هرکی اول بگه آلمان به من توهین کرده... بازم یک چیزی خوندی فوری جبهه گرفتی!!! کاری رو هم که دارم می کنم به خاطر عشق خودم هستش نه ریاست و مدیریت.حالا هرجور راحتی. امیدوارم تو کلیۀ مراحل زندگی موفق باشی.

ali1331 دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 19:52

سلام نظراتتون رو خوندم خیلی جالب بود.
اما دو تا نکته هست که باید بگم:
1-درسته که تقریبا بیشتر طرفدارای بایر اونو به خاطره تفکر المانی و فلسفه ی فوتبال المان دوست دارن آما باید به نظر همه احترام گذاشت
چون اینم جزو طرز تفکر المانیه.
2-همیشه تفاوت تفکرات هستش که باعث پیشرفت میشه.
پس بایری عزیز ناراحت نشو بازم نظر بزار.
من خودم از سال99بایری شدم .
اون سال یادمه از دل شوره ی فینال با اینکه فرداش باید ساعت 5 بلند می شدم نشستم تا ته فینالو دیدم تا ته ناخنامو خوردم ولی بایر باخت.
از همه ی بازیکنای بایر خوشم میومد ولی دو نفر منو جذب کردن یکی
افنبرگ بزرگ که هیچکس ازش حرف نزد ودومی اولی کان

افشین دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 20:25

ای بابا ما یه نظر دادیم اینقدر جار و جنجال نمیخواستیم بشه!!!
آقا اگه من صد بار بمیرم و زنده شم بازم میگم اول آلمان دوم آلمان سوم آلمان همینجوری برو تا دهم بازم آلمان بعدش بایرمونیخ
حتی آلمان اینقده برام مهمه که تو آمارای اقتصادی و ...هم همیشه اول آلمانو چک میکنم و خیلی خیلی برام مهمه که از انگلیس بالاتر باشه
اما از روند خبرایی که تو وبلاگ میزارین و نظراتش که همیشه من نگاه میکردم کاملا معلومه که برا بعضی ها فقط بایر مهمه و زیاد اهمیتی به آلمان نمیدن!!!
بله برا منم نظر اونایی که بایرنو به آلمان ترجیح میدن محترمه و مطمئن باش بایرن برا من اینقد مهم هست که بازی با منچستر تو اولترافرد که 3-2 شد 2-3 نفر تو خوابگاه مراقب من بودن که وقتی 3-0 عقب افتاده بودیم در صورت لزوم منو بگیرن!
حالا واقعا تعجب میکنم که شما آقای محمد-13 بلافاصله بعد یه نظر ساده اینجوری جبهه میگیرین
به هر حال من دیگه سعی میکنم نظر ندم! یا یه روش بهتر اصلا دیگه وبلاگ نیام که اینجوری نشه!!! به هر حال اخبار تیم ملی آلمانو که از سایت کانون هوادارنش دنبال میکنم. خدا رو شکر سایت هواداران بایرنم که مشکلش رفع شده
به هر حال اگه به شما برخورد من عذر خواهی میکنم و همین طور از آقای امیر حسن هم معذرت میخوام امیدوارم منو ببخشید.
و چون باعث و بانی ناراحتی Pegah-ballackشدم از ایشون هم عذر خواهی میکنم و درود به شما که اینقده طرفدار آلمان هستید کارتون درسته خیلی خیلی زیاد
سرفراز باشی آلمان
سرفراز باشی بایر مونیخ
bye

ali1331 دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 20:38

افشین خان منم مثل خودتم.
عاششششششششقتم آلمان.

افشین دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 20:46

ببخشید یه چیزی یادم رفت بگم دوباره برگشتم !
اینو بگم دیگه برا همیشه از وبلاگتون خارج میشم و اونو به مسئولینش میسپارم!!!
آقای محمد-13 اگه امکانش هست از طرف من به عنوان یه هوادار 2آتیشه ی آلمان و بایرن
که هم تو فینال یورو و هم تو جام جهانی ناجوانمردانه و به خاطر نبودن توماس مولر از اسپانیا خوردیم و از اون سالی که بایر تو 25 دقیقه اول 4-0 از بارسا عقب افتاد(از اون موقع طرفدارای بارسا تو دانشگاه هر وقت بازی داریم میگن 4تاییااومدن)
یک نوازش گرم و صمیمانهاز برادرتون داشته باشین!

farshad دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 21:01 http://bayern.blogsky.com/#http://

من بخاطر بازی ۱۹۹۹ بایرن عاشقش شدم

محمد_13 سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 08:17

آدم خوبه یکم جنبه داشته باشه. تا تکون بخوری بگی بالای چشم طرف ابرو هستش قهر می کنه میره و میگه من تو وبلاگ نمیام و دیگه نظر نمیدم و...
افشین خان شما مستقیماً به من متلک میگی... اگر میومدی می گفتی بایرن مونیخ سوراخه و فقط تیم ملی آلمان رو دوست داری مطمئن باش من هیچی نمی گفتم چون به یک تیم نظر دادی ولی موقعی که میای بگی بوق بزن برو جلو این چه معنی میده؟!!! پس لابد من باید برای این حرف شما سایت رو هک کنم!!!
اینجا همه می تونن در مورد تیم ها نظر بدن ولی حق نظر دادن در مورد اشخاصی که میان اینجا نظر میدن رو ندارن... میتونن خوبی طرف رو بگن ولی حق گفتن بدی و ناسزا رو ندارن.
فوتبال و هستش و کل کلش... مزۀ فوتبال به برد و باختشه. شما باید بری کلینزمن رو بگیری نوازش کنی نه هوادارای بارسلونا رو.
اینجوری باشه ملت باید بریزن شب تا صبح خیابون و همدیگه رو نوازش کنن.

بایرن مونیخ و آلمان سرور کل اروپا هستند. درضمن اگر اینجا خبرهای بایرن بیشتره این کاملاً یک چیز طبیعی هستش. شما تو سایت رسمیه بایرن هر روز خبرهای تیم ملی آلمان رو می خونی که توقع دارین هر روز از تیم ملی خبر بخونی؟!!

به هر حال شما هم خوش اومدین. جالا که رفتی برای شما هم آرزوی موفقیت می کنم.

شهمیر سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 20:42

اول سلام.
داستان من با بقیه فرق میکنه. من اصلا فوتبالی نبودم.
پدر من همیشه مجله ماشین میخرید. البته همیشه که نه،چند ماه یه بار.
من هم از همون 9 سالگی مجله می خوندم.(سال 1378 ) البته بیشتر عکساشو نگاه میکردم. امکان نداشت تو شماره ای از مجله اخباری از ماشین های آلمانی نباشه.(پر از بی ام دبلیو و مرسدس بنز بود). از همون موقع عکس BMW ها رو می دیدم خوشم میومد از قیافش. سری z قیافه ی اسپرت و تهاجمی داشت که خیلی توپ بود. هیچ ماشین دیگه ای اینجوری نبود. از همون موقع بود که به ماشین های آلمانی علاقه پیدا کردم. روز به روز به اطلاعاتم راجع به ماشینا، مخصوصا آلمانی هاش بیشتر شد.
یه بار خوندم که کارل بنز، (مدیر و موسس اولین کمپانی خودرو سازی جهان) اسم دخترش که (=مرسدس)بود. گذاشت روی ماشینهای تولید شده در کارخانه خودش. که شد: مرسدس بنز!
یه بار هم خوندم که :
5 برادر، به نام برادران اپل. که کارگاه چرخ خیاطی سازی,(که از پدرشون به ارث رسیده بود) رو اداره میکردن. کم کم رو میارن به ساخت خودرو!
خلاصه:
من که ماشین دوست داشتم. دیدم آلمان این همه تاریخ غنی با خودرو های بی رقیب داره پس چرا نباید ماشینهای آلمانی دوست داشت. برای همینه که میگم:
{خودروسازی آلمان ، غولی که چرخ صنعت این کشور را میچرخاند.}

وقتی که سیزده-چهارده سالم شد رفتم کلاس بالاتر. همه فوتبالی بودن. یکی طرفدار اینتر یکی طرفدار منچستر...
در صورتی که من حتی آفساید رو نمیدونستم چیه!!!
یه دوستی پیدا کردم که خیلی بایر بایر میگفت. البته قبلا با هم دوست بودیم. بهش می گفتیم آرمین کان. تو مدرسه که فوتبال بازی می کردیم دروازه بان بود و خیلی عاشق به قول خودش اولی کان بود.
از اون موقع بود که رفتم تو فاز فوتبال.
تیم آلمان رو برام گفت که چه جوریه. بایر مونیخ چه تیمیه. باواریا کجاست. تیمهای بوندسلیگا اسمشون چیه؟ جدی ترین رقبا آلمان، هلند و انگلیس هستن.که باید ازشون متنفر باشیم!
خلاصه کلی مطالب درباره آلمان وبایر برام گفت.
اون اولها بایرن رو دوست داشتم و اشتایگر رو. بعد از رفتن بالاک و مخصوصا کان. علاقم به بایر کم شد. با رفتن کان،مونیخ واقعا بایر شد.
بایر(=کویر). دوران بازی کان تموم شد. واقعا دروازبان تکرار نشدنی برای بایر و مخصوصا آلمان بود.
بعد از تیم محوری رفتم تو فاز بازیکن محوری. فقط بالاک رو دوست داشتم. تا الان که در خدمتتون هستم.
به تیم خاصی علاقه ندارم. هرتیم نماینده ی آلمان تو تورنومترهای بین المللی هست. و همه رو دوست دارم.
به آرمین میگم بیاد نظر بذاره.
ودر آخر:

***(به هم نخندیم، با هم، به انگلیسی ها بخندیم.)***
( 4 - 1 )

محمد_13 چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 08:02

شهمیر خیلی باحال نوشتی... جالب بود.

ka-z چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 10:52 http://kaveh zareie@yahoo.com

من از جام جهانی 1990که آلمان قهرمان شد طرفدار این تیم هستم و در مورد بایرن هم از سال 1994طرفدارشم.زنده باد آلمان-زنده باد بایرن...

شهمیر چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 20:08

سلام.
داستان آلمانی شدنم ( طرفدار آلمان ) ، خیلی زیاد بود. تازه، خلاصه کردم اینقدر شد.

یه ضرب المثل آلمانی میگه:
(اگه از تجربه ی دیگران استفاده کنی پوستت میسوزد، اگه خودت تجربه کنی استخوانت میسوزد)

کلآ نفهمیدم چی شد! در هر حال می سوزیم!

یکی دیگه میگه:
(اگر مجبور شدی، میتوانی به گرگ بیابان اطمینان کنی. اما در آخرین لحظات زندگیت، به یک انگلیسی نه)

این یکی رو فهمیدم چی شد.

Grashio montalekho.

۸۸ شنبه 11 تیر 1390 ساعت 01:55

سال ۱۳۶۲ تی شرتی هدیه گرفتم که شبیه پیرهن آنزمان بایرن با اوج بازی رومنیگه بود.از اون زمان طرفدار بایرن و آلمان و رومنیگه شدم.اولین بازی بایرن را که دیدم بطور زنده فینال قهرمانان اروپا ۱۹۸۷ با پورتو از کانال ۲ تلویزیون قطر.الانم هر سال حداقل ۹۰ درصد بازیهای بایرن را زنده البته از تلویزیون میبینم وقید هرکاری را لحظه بازی المان و بایرن میزنم

حسین جمعه 17 تیر 1390 ساعت 22:54

از جام جهانی 90 طرفدار آلمان و 1996 طرفدار بایرن هستم

امیر شنبه 18 تیر 1390 ساعت 11:25

از سال ۹۹ فینال بایرن با منچستر بود که عاشق بایرن و هیتسفیلد شدم و تا به امروز تمام بازی و اخبار بایرن رو روز به روز دنبال می کنم

dieana پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 12:07 http://loves of football germany.persianbloge.ir

پدرمن توآلمان دانشجومهندسی بوداونجا بامادرم تومونیخ آشنا شدمنم تو آلمان موقعی که پدرم به دیدن به مسابقه به ولتینزآرنارفته بودمتولدشدم پدرمن عاشق آلمان وشالکه بودمنم راه اونوادامه میدم

درسا پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 12:23

ndkhدیناجون چه سرگذشت جالبی داری تو راستی بابات تومونیخ کدوم زیرشاخه یمهندسی رو می خونده اصلا ولش کن منم طرفدارآلمانم متاسفاازشالکه هم خوشم نمیادبه هرحال خوش اومدی

مهدی جمعه 24 تیر 1390 ساعت 20:54 http://eghlidblog.blogfa.com

من از وقتی که فوتبال رو به طور جدی دنبال کردم بایرنی بودم.
سال ۲۰۰۱ بود که من علاقه شدیدی به فوتبال پیدا کردم و از همون موقع طرفدار سرسخت استقلال و بایرنم. تیم ملی آلمان رو هم خیلی دوست دارم.

حمید دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 14:42

من درجریان جام جهانی 90 زمانی که فقط 7سالم بود طرفدار تیم ملی آلمان شدم و به دنبال آن در سالهای بعد هوادار بایرن
قهرمانی آلمان در یورو96 وبازیهای چشم نواز در 2006و2010 از خاطرات خوب من در این 21 سال از آلمان است
به کار خوبتان ادامه دهید آلمان قهرمانه!

OLIC سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 09:30

من از وقتی که یادمه شاید از 5-6 سالگی طرفدار آلمان و بایرنم... هیچ کس تو فامیل یا درو همسایه هم بایرنی و آلمانی نبوده که بخواد تاثیر گذاشته باشه...این تو خونه منه...کاریش هم نمیشه کرد ... و من مطمئنم که تو زندگی قبلیم یه آلمانی خشمگین بودم شاید هم یه نازی ، نمیدونم ...ولی خلاصه اگه آلمان یه بازیو 4-1 هم ببره به خاطر اون یه گل خورده به شدت ناراحت میشم.یه چنین حسیو هیچ وقت به تیم ملی ایران یا پرسپولیس نداشتم...بایرنو میپرستم و هر فوتبالیستی که برای این تیم بازی کنه.و آرزوی موفقیت وسربلندی دارم برای همه اونائی که برای آلمان وبایرن هورا میکشن...زنده باد باد بایرن زنده باد آلمان...

امیر رضا سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 10:17

من از 8 سالگی واز زمان جام جهانی 1970 مکزیک به آلمان علاقمند شدم و آن هم بدلیل علاقه به بکن بوئر و سپ مایر و مولر بود

rebwar سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 19:19

من به واسطه ی لوتار ماتووس طرفدار آلمان شدم ولی بیشتر طرفدار شالکم ولی حیف که نویر رفت. الانم بازیکن محبوبم نویره.

نیما آجودانی چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 10:08

نیمه نهایی سال 1982 اسپانیا آلمان 8 فرانسه 7 (در ضرابات پنالتی) کسی در سن و سال من نمی تونه اون بازی رو از یاد ببره. در انجا بود که با دیدن جنگندگی آلمان ها عاشق این کشور شدم. ستاره آن بازی کسی نبود جز کارل هاینتز رومنیگه البته از کاراته بازی تنی شوماخر که نمیشه گذشت.
طرفدار آلمان و رومنیگه باشی ولی بایرن رو دوست نداشته باشی اما اینتر باید مدیونه رومنیگه باشه چون به واسطه ایشان طرفدار نر آتزوری هم هستم.
روز خوش

محمد پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 09:17

من از جام جهانی 2002 بازی آلمان و عربستان طرفدار دو آتیشه آلمان شدم و وقتی فهمیدم الیور کان دروازه بان بایرن مونیخه طرفدار بایرن هستم

باواریا سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 19:46

من ده سالمه و3 ساله که طرفدار بایرنم

bayern.germany سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 12:08

من هم اکنون 15 ساله هستم و متاسفانه هیچ وقت نتوانستم بازیکنان قدیمی آلمان را ببینم. من از سال 2008 به دیدن فوتبال مشغول شدم و بازی آلمان رو که می دیدم واقعا خوشم می آمد من از همان جا با اولین بازیکنی که آشنا شده بودم شواین اشتایگر بود که آن زمان مو هایش را بلوند کرده بود. اما وقتی شنیدم که آلمان در یورو از اسپانیا باخت خیلی ناراحت شدم . من بعد از بازی های یورو که نوبت به بازی های باشگاهی بود هیچ شناختی از تیم های باشگاهی نداشتم . پدرم عاشق تیم هامبورگ بود و از آن موقع بود که طرفدار هامبورگ شدم. اما من سال بعد طرفدار لورکوزن شدم چون آن موقع من ازkißlling و مخصوصا Adler دروازه بان تیم خوشم می آمد همین طور از بازی کردنش و پرچم تیمش. سال2009 بود که دیگه تقریبا تمام تیم های معروف را شناختم همان موقع شنیدم که بایر مونیخ 4-3میلان رو شکست داده و در بازی بعد به مصاف منچستری می رود که رونالدو را داشته . من فکر می کردم که دیگر کار بایر مونیخ تمام شده و خیلی هم ناراحت شدم چون من از آن موقع تا الان هوادار تمام تیم های آلمان بودم اما من این بازی رو دیدم. بازی به پنالتی ها کشید و در نهایت بایرن برد و وارد نیمه نهایی شد از آن موقع بود که طرفدار بایرن شدم . من به مرور زمان فهمیدم که بایرن همان تیمی است که من می خواهم جالب اینکه از 2011 تا آخر سال 2013 بایر مونیخ بر خلاف تمام تیم های بزرگ دیگر هیچ وقت با اختلاف 2 گل نباخته من هم اکنون طرفدار دو آتیشه و 5 ساله ی بایر مونیخ هستم .من قصد اختلاف نظر بین شما را ندارم اما به نظر من اول آلمان بعد بایرن و دیگر تیم های آلمانی ....زنده باد آلمان .....زنده باد بایرن.....زنده باد بوندسلیگا.

یه بایرنی چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 19:10

من از سال 2014وقتی آلمان قهرمان شد ازش خوشم اومد وبعد به سراغ فوتبالش رفتم و چون من همیشه طرفدار تیمی میشم که اول جدوله (برای اولین بار)و بعد بایرنی شدم و از اون موقع حاضرم به خاطر آلمان و بایرن جونمو بدم
قبلش بارسایی بودم و فقط مسی رو میشناختم و از وقتی که بایرنو دیدم تف انداختم تو صورت بارسا و بایرنی شدم و به خودم قول دادم که تا آخر عمر بایرنی و آلمانی بمونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد