وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رافینیا: من بازیکن خشنی نیستم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از یکسال حضور در ایتالیا ، رافینای برزیلی به بایرن مونیخ پیوست تا آرزوهای خود را در این تیم جست و جو کند. در ادامه مطلب مصاحبۀ این بازیکن با سایت SPOX.COM می خوانید.

در آگوست سال 2009 گفته می شد که شما به بایرن مونیخ خواهید پیوست. چرا در آن زمان این اتفاق رخ نداد؟

علاقه و توجه در آن زمان بود و اکنون هم وجود دارد ، اما مذاکرات آنجور که باید به سرانجام می رسید پیش نرفت. من معتقدم هر اتفاقی در زندگی در زمان مناسبی روی می دهد. اکنون من با تجربه تر و بالغ تر شده ام و فکر می کنم می توانم برای بایرن بازی کنم که پیش از این شدنی نبود.

چگونه متقاعد شدید که به بایرن مونیخ بپیوندید؟

پس از آن که فیلیپ لام یکبار دیگر اعلام کرد که می خواهد در سمت چپ خط دفاعی بازی کند ، تماس ها دوباره با من برقرار شد. برایم کاملاً روشن بود که بایرن مونیخ من را به عنوان مدافع سمت راست انتخاب کرده است. لام و من همه فاکتورها را برای ساختن یک زوج موفق ، برای رسیدن به افتخارات و ثبت یک تاریخ به یادماندی در مونیخ را داریم.

شما 5 سال برای شالکه 04 بازی کردید و پس از یکسال حضور در ایتالیا به بوندسلیگا بازگشتید. شما به بوندسلیگا علاقه مند هستید یا فقط جهت حضور در بایرن مونیخ این تصمیم را گرفتید؟

بوندسلیگا و سری A در میان بهترین لیگ های جهان هستند. من سال های بسیار خوبی در شالکه داشتم. من در شالکه شناخته شدم و دوستان زیادی پیدا کردم. با بایرن ، من می توانم به رویاهای خود تحقق ببخشم و برای باشگاهی بازی کنم که همیشه برای شکار افتخارات مبارزه می کند.

با شرایطی که بایرن دارد شما می توانید در لیگ قهرمانان حضور داشته باشید. آیا این هم یکی از دلایل شما بود؟

بدون شک ، همه حرفه ای ها می دانند لیگ قهرمانان اروپا بزرگترین مرحله ای است که شما می توانید در آن حضور داشته باشید. آنچه که بیشتر از همه نظر من را برانگیخته است ، فلسفه و ساختار بایرن مونیخ می باشد. من امیدوارم هرچه زودتر در میان هواداران محبوب شوم ، که البته این یک چالش هیجان انگیز برای من است که حاضر شدم در اینجا باشم.

فراموش نکردید که جام جهانی 2014 در کشور شما برگزار می شود؟ حضور در بایرن مونیخ می تواند باعث شود تا شما مورد توجه قرار بگیرید.

مطمئناً. همه بازیکنان آرزوی حضور در جام جهانی را دارند و البته انگیزه هم بیشتر می شود ، زمانی که جام جهانی در کشور شما برگزار شود. در حال حاضر مایکون و دانیل آلوز بهترین مدافعان کناری جهان هستند. اما من تلاش خودم را برای بدست آوردن شانس و کسب یک موقعیت مناسب انجام می دهم.

در شالکه شما 13 کارت زرد در یک فصل دریافت کردید.

واقعاً ‌کارت های زیادی هستند. اما همه می دانند که من بازیکن خشنی نیستم. من ویژگی های زیادی دارم ، که به تیمم کمک می کند. اما اگر وضعیت ، به من بگوید که ناچارم که یک خطای محکم انجام دهم ، من آماده ام. حتی اگر من برای آن ، کارت زرد دریافت کنم. این اثر منفی در بازی من به حساب نمی آید ، بلکه شما برای تیم بازی می کنید.

در جنوا ، شما در پست های مختلفی بازی کردید. اما بیشتر در خط میانی حضور داشتید. در بایرن فقط در پست دفاع راست حضور خواهید داشت؟

به درخواست مربی ، من اغلب در خط میانی حضور داشتم و نیز موفق هم بودم. اما من ترجیح می دهم در پست دفاع راست بازی کنم. پست تخصصی من دفاع راست است ، اما با تغییر آن مشکلی ندارم.

در جنوا ، فصل آشفته ای را پشت سر گذاشتید  و حتی نتوانستید در رقابتهای لیگ اروپا موفق ظاهر شوید.

من فکر نمی کنم فصل خیلی بدی بود. ما با بازیکنان بسیاری در طول فصل ادغام شدیم و این امر مانع از همکاری موفق ما شد.

حضور در جنوا باعث نشد شما یک گام به عقب بردارید؟

قطعاً نه. بازی برای تیم بزرگی مثل جنوا هرگز گام برداشتن به سمت عقب نیست. من مطمئن هستم که آنها در فصل بعد عملکرد بهتری خواهند داشت.

بایرن در فصل گذشته با ده امتیاز کمتر از دورتموند در بوندسلیگا کار خود را پایان داد و نتوانست جواز حضور مستقیم در مسابقات لیگ قهرمانان فصل آینده را بدست بیاورد. چه چیزی به شما اعتماد می دهد که می توانید این وضعیت را در فصل آینده تغییر دهید؟

بایرن باشگاه مرفه ای می باشد و محیط فوق العاده ای دارد. چیزی وجود ندارد که یک نفر بتواند از آن گله کند. شرایط بسیار ایده آل است. سخت کار کردن ، عشق و شور و تصمیم قاطعانه برای موفقیت و رسیدن به دورتموند فاکتورهای اصلی ما می باشد. اما کاملاً مشخص است دورتموند می خواهد یکبار دیگر برای قهرمانی بجنگد.

بایرن می خواهد در نهایت فاتح لیگ قهرمانان شود. این خواسته برجسته تر می شود زمانی که فینال 2012 در مونیخ برگذار خواهد شد. بایرن مونیخ می تواند با بارسلونا رقابت کند؟ تیمی می تواند جلوی بارسلونا را بگیرد؟

اگر دیدار نهایی در استادیوم شما برگذار شود ، شما می خواهید در آن حضور داشته باشد و قهرمان شوید. این موضوع کاملاً منطقی است. بارسلونا بدون شک یکی از بهترین تیم ها در تاریخ فوتبال است ، زیرا آنها بازیکنان کاملی مانند ژاوی ، اینیستا و مسی در ترکیب خود دارند. اما من فکر می کنم که بایرن ، و باشگاه های بزرگ دیگر مانند رئال مادرید ، چلسی ، منچستر یونایتد و میلان این فرصت و توانایی را دارند که از این سد عبور کنند.

اولین آزمون بزرگ بایرنی ها در اواخر ماه ژوئیه در جام آئودی می باشد. بایرن و میلان با هم دیدار خواهند کرد و امکان هم وجود دارد بایرن با بارسلونا هم روبرو شود.این نگاه رو به جلو است؟

کاملاً. این اولین شانس بایرن مونیخ است تا نشان بدهیم که ما چه تیم قوی هستیم. ما سعی خواهیم کرد که خودمان را ثابت کنیم .

یکبار دیگر با مانوئل نویر هم بازی خواهید شد. آیا او از نظر شما بهترین دروازه بان دنیا می باشد؟

نوئر دروازه بان بسیار جوانی است ، و سال به سال پیشرفت می کند. من بسیار خوشحالم که دوباره با او در یک تیم بازی خواهم کرد. اگر او بهترین دروازه بان نباشد ، برای من او جزو پنج دروازه بان برتر دنیا می باشد. من امیدوارم که او در این مرحله جدید از حرفۀ خود موفق باشد. امیدوارم تاریخ جدیدی را با بایرن مونیخ بنویسیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 19:04

چه عکس ترسناکی گذاشتین ازش!

اینو گذاشتیم هوادارای تیم حرف حساب کار دستشون بیاد.

امیرحسین سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 22:55 http://bayern.blogsky.com

مرررررسی محمد

خواهش می کنم رئیس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد