وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: امیدوارم رکورددار بازی در تیم ملی آلمان شوم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آقای گل جام جهانی 2006 امیدوار است بتواند رکورددار حضور در تیم ملی فوتبال آلمان شود.

به نقل از کیکر، میروسلاو کلوزه که چند روز قبل از تیم بایرن مونیخ جدا شد و به لاتزیو پیوست، گفت: تاکنون 109 مرتبه برای تیم ملی بازی کرده‌ام. امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کند تا بتوانم ظرف دو سال آینده، رکورد بیشترین تعداد بازی در تیم ملی را به خود اختصاص دهم.

کلوزه که در سه دوره جام جهانی 14 گل زده و اکنون دومین مهاجم گلزن در تاریخ این پیکارها محسوب می‌شود، در تمام سال‌هایی که در بوندسلیگا نیز حضور داشت، 121 سال گل زد تا پس از کلادیو پیزارو (133 گل زده) دومین گلزن تاریخ این مسابقات نام گیرد.

بهترین گلزن جام جهانی 2006 افزود: یکی از دلایل انتخاب لاتزیو،‌ توجه به موضوع تیم ملی بود. متوجه شدم در لاتزیو می‌توانم در لیگی معتبری مثل کالچو،‌ به فعالیت جدی ادامه دهم و درعین حال بر تعداد بازی‌های ملی خود بیفزایم.

اکنون رکورددار بازی در تیم ملی آلمان، لوتار ماتئوس با 150 بازی است که پس از آن کلوزه با 109 بازی ملی در رده دوم جای گرفته است. پس از این دو یورگن کلینزمن، مهاجم اسبق ژرمن ها 108 بازی ملی انجام داده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 19:02 http://klose2.blogfa.com

میگم وبلاگت چه خوشگل شده
راستی در جریان این چیز اخلاقی مسعوت شدی ؟؟
رو عرشه کشتی در حالا ....
استغفرالله

مرسی چشات قشنگ میبینه
نه
واااااااااای
خدا بگم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد