وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته ، کاندیدای جدید باواریایی ها


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع مرکزی مونشن گلادباخ به روشنی خواهان رسیدن به اهداف عالی می باشد.

دانته 27 ساله برای پیشرفت بیشتر خواهان ترک موشن گلادباخ می باشد. او با تیم گلادباخ تا سال 2014 قرارداد دارد. اما در مصاحبه ای با کیکر گفت: "می خواهم در مسابقات بین المللی حضور داشته باشم. دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد." این امر کار باشگاه مونشن گلادباخ که نتوانسته در فصل گذشته نتایج مطلوبی را کسب کند و حتی در آستانۀ سقوط به لیگ دسته دوم بوندسلیگا بود ، برای ادامه همکاری با دانته دشوار می کند.

تیم های هامبورگ ، بایرلورکوزن و وردربرمن هم خواهان به خدمت گرفتن دانته می باشند. همچنین گفته می شود با جدایی سردار تاسکی از اشتوتگارت ، این تیم هم به جمع تیم های علاقه مند به دانته بپیوندد. او در ادامه به روزنامۀ کیکر گفت: "یکی از تیم های غیر آلمانی هم خواهان جذب من می باشد ، ولی من ترجیح می دهم در آلمان باقی بمانم." به هر حال انتظار می رود تیم گلادباخ در یک یا دو هفتۀ آینده تصمیم نهایی خود را در مورد این بازیکن بگیرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 20:37

این آقا کجاییه؟
بنظر میاد مدافع تنومند و سرسختی باشه

این بازیکن برزیلی هستش.
من چند تا از بازیهاشو دیدم. نه میشه گفت بده نه میشه گفت خوبه. یک جورایی بگیر و نگیر داره. ممکن تو بایرن ضعیف باشه یا شاید خیلی خوب باشه. شبیه یک هندوانۀ در بسته هستش.

reza پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 16:20

همون بهتر که نیاتش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد