وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اصرار آرتور ویدال برای پیوستن به بایرن مونیخ


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیشنهاد بایرن مونیخ بر روی میز باشگاه بایرلورکوزن است. اما هنوز لورکوزن هیچگونه علاقه ای به فروش ویدال نشان نداده است ، و این باعث ناراحتی این بازیکن شیلیایی شده است.

آرتور ویدال 23 ساله ، به غیر از رفتن به بایرن مونیخ هیچ هدف دیگری ندارد. او به روزنامه بیلد گفت: " من می خواهم به مونیخ بروم. من کاملاً می خواهم که باشگاه ها به توافق برسند. " بایرن مونیخ برای خرید ویدال مبلغ 10 میلیون یورو را پیشنهاد کرده اند ، اما گفته می شود باشگاه لورکوزن مبلغ 14 میلیون یورو برای فروش ویدال که تنها یک سال دیگر از قرارداد او باقی مانده است تعیین کرده. ویدال در ادامه ، اینگونه باشگاه فعلی خود را تحت فشار قرار داد و گفت: " یکی از بهترین باشگاه های جهان می خواهد با من قرارداد امضاء کند. علاوه بر این یوپ هاینکس مربی قدیمی من در بایرن مونیخ است. "

تا کنون باشگاه لورکوزن سه گزینه را برای آینده ویدال در دستور کار خود دارد:

1) قرارداد ویدال که در سال 2012 به پایان می رسد باید قبل از اتمام تمدید شود.

2) ویدال نباید تحت هیچ شرایطی به صورت مستقیم به بایرن مونیخ ، رقیب آلمانی پیوندد.

3) اگر بازیکن می خواهد به تیم دیگری بپیوندد ، باید به خارج از کشور برود و برای این انتقال مبلغ مناسبی به باشگاه پرداخت شود.

در مورد نکتۀ سوم باید اشاره کنیم که ، تیم لاتزیو ایتالیا علاقۀ خود را برای جذب ویدال اعلام کرد و مبلغ 12 میلیون یورو را به باشگاه لورکوزن پیشنهاد داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد