وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماکای: بارسلونا همچنان دست نیافتنی است


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روی ماکای ستاره و مهاجم سابق باشگاه بایرن مونیخ ، که در 7 مارس 2007 ظرف مدت 10 ثانیه دروازه رئال مادرید را گشود و رکورد سریعترین گل زده در لیگ قهرمانان را به دوش می کشد ، مصاحبه ای با سایت " TZ " مونیخ انجام داده است که در ادامه مطلب می خوانید.

آقای ماکای ، فصل گذشته را برای بایرن چگونه دیدید؟

در مجموع سال سختی بود ، اما خوشبختانه توانستند جواز حضور در لیگ قهرمانان را که مستحقش بودند بدست بیاورند. می دانستم که آنها می توانند این کار را انجام دهند. فصل بعد نیاز دارند که قهرمان شوند. آنها یک فصل را بدون جام سپری کردند ، اما باید در فصل آینده به قهرمانی بازگردند. چیزی که باید در بایرن اتفاق بیفتد.

چه شد که بایرن در فصل گذشته موفق نبود؟

خوب آرین روبن و فرانک ریبری برای مدت طولانی مصدوم بودند ، و نبود این دو بازیکن با کلاس تاثیرات منفی خود را بر روی تیم گذاشت. البته ، فیلیپ لام ، شواین اشتایگر ، توماس مولر و ماریو گومز فصل خوبی را پشت سر گذاشتند. اما اگر ریبری و روبن در تیم حضور نداشته باشند ، کیفیت تیم به صورت چشم گیری کاهش می یابد.

مدافعین اکثر اوقات متزلزل بودند...

درست است ، آنها نتوانستند 4 مدافع اصلی خود را پیدا کنند و دو تا از بهترین بازیکنان خود را برای مدت طولانی در اختیار نداشتند. اما دورتموند فصل عالی را پشت سر گذاشت و به شایستگی قهرمان شد. یک سال اتفاق می افتد که نمی شود جامی بدست آورد. اما اکنون فقط یک هدف وجود دارد و آن چیزی نیست ، جز قهرمانی.  

بایرن می تواند در سطح بزرگان اروپا ظاهر شود؟

با مشاهدۀ فینال لیگ قهرمانان ، متوجه می شوید که بارسلونا را در حال حاضر نمی توان متوقف کرد. بارسا همچنان دست نیافتنی است. همچنین ، رئال مادرید به غیر از بارسلونا بازی قوی و فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت. کار دشوارتر می شود وقتی شما به خریدهای تابستانی رئال مادرید نگاه می کنید ، و همچنان خرید تابستانی آنها ادامه دارد. اما اکنون بایرنی ها با جذب بهترین دروازه بان جهان می توانند در اروپا عرض اندام کنند.

نظر شما در مورد رافینیا و پترسن چیست؟

پترسن را به خوبی نمی شناسم ، اما تقویت دفاع و دروازه را به روشنی احساس می کنم. رافینیا تجربۀ فراوانی از حضور در بوندسلیگا دارد و نیازی نیست ما در مورد او صحبت کنیم.

فصل آینده فینال لیگ قهرمانان در آلیانز آرنا برگزار می شود. بایرن می تواند در فینال حضور داشته باشد؟

سال 2010 هیچکس تصور نمی کرد که آنها در فینال حضور داشته باشند ، اما آنها در سانتیاگو برنابئو بودند. برگزاری فینال در مونیخ ، ممکن است انگیزه ها رابیشتر کند ، و شاید هم فشارها را بر روی تیم بیافزاید.

کدام پست در بایرن باید تقویت شود؟

دفاع مرکزی. فروش لوسیو اشتباه بود. او یکی از بهترین مدافعان مرکزی بود ، که با او بازی کرده ام. این مال آن زمان بود ، و تصمیمی بود که گرفته شد ، و مهم نیست توسط چه کسی ، ولی اکنون آنها متوجه شده اند که چه بازیکن با ارزشی را از دست داده اند.

نظرات 3 + ارسال نظر
عرفان شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 00:21

به جرأت میشه گفت یکی از بهترین مهاجمان زمان خودش بود.گل های خوبی میزد.
حیف که بطور ناگهانی(بعداز مصدومیت) دچار افت شدیدی شد.وگرنه سال های بیشتری میتونست تو بایرن بمونه.

farshad شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 01:05 http://bayern.blogsky.com/#http://

موافقم باهاش چون سبک و بازیکنان بارسا بالاتر از دیگران هست البته فعلا

selen شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 08:36 http://klose2.blogfa.com

kadot kosh pas?
zod ye kado bardar biar

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد