وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آندریاس اوتل به هرتابرلین پیوست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ آندریاس اوتل هافبک تدافعی باشگاه بایرن مونیخ با عقد قراردادی سه ساله راهی هرتابرلین قهرمان بوندسلیگای 2 شد و فصل آینده همبازی توماس کرافت همبازی سابق خود در بایرن خواهد شد.

اوتل 26 ساله در این فصل 15 بار با پیراهن بایرن به میدان رفت. او امیدوار است با درخشش در تیم جدید خود راهی برای حضور در یورو 2012 به همراه تیم ملی آلمان داشته باشد.

مدیر باشگاه هرتا میشائیل پریتز در مورد این انتقال گفت: "آندریاس بازیکن با تجربه ای است. او نه تنها در فصل آینده بلکه در فصول آتی نیز می تواند به باشگاه کمک کند."

آندریاس اوتل می گوید: "هرتابرلین باشگاه بزرگی است و من مشتاقانه آماده حضور در این باشگاه هستم."  

اوتل که بعد از 15 سال مونیخ را ترک می کند ادامه می دهد: "بازی در ورزشگاه المپیک برلین و در حضور تماشا گران پر شور برلینی واقعا هیجان انگیز خواهد بود."

نظرات 3 + ارسال نظر
سلن یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 09:31 http://halivod.blogfa.com

دستت درد نکنه
گرفتم باید چی کار کنم
گفتم مشکلم ایمیله
همین امروز یدونه درست میکنم اگه نشد مال یکی دیگه رو میزنم ایشالله از فردا یا از امروز میام کمکت ....رئیس

من که کاری نکردم
رئیس که تویی من شاگردم

امیر یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 11:27

سلام.وب زیبا و خوبی داری.امیدوارم موفق بشی
اوتل از 11سالگی تو بایرن بود؟

سلام. ممنون.
دقیقا نمیدونم حتما بوده!

۸۸ دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 02:25

بازیکن خوبیه.تو بایرن متاسفانه به حقش نرسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد