وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نیلس پترسن معجونی از گومز و شورله

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بایرن از آن تیم هایی‌ نیست که در بوندسلیگای ۲ به دنبال بازیکنان مستعد بگردد اما آنها در مورد پترسن استثنا قائل شدند.  

با قد یک  متر و هشتاد و نه سانتیمتری و ۲۵ گل زده و برتری قابل توجه به رقیبانش از این نظر جزو مهاجمان تمام کنننده محسوب می‌ شود اما نگذارید آمار شما را گمراه کند، او فقط یک مهاجم گلزن نیست…
پترسن از بسیاری جهات شبیه مهاجم ماینتس، آندره شورله است. او نه تنها بزرگ است بلکه خیلی‌ سریع، قدرتمند و پر تحرک هم هست. در تعریف از او می‌توان گفت با توجه به خصوصیات  فیزیکی‌ اش از تکنیک خوبی‌ هم برخوردار است که او را از مهاجمان مشابه اش متمایز می‌ کند. پترسن وقتی‌ توپ را میگیرد فقط به گلزنی فکر نمی‌ کند، او به عنوان یک مهاجم مرکزی نسبتا بخشنده هم هست و آمار هفت پاس گل او سندی بر این ادعا است. در واقع این خودخواه نبودنش به نوعی از نقاط ضعف او هم محسوب میشود چون در هر فرصت گلزنی اگر هم تیمی اش را آزاد ببیند به او پاس میدهد.

پترسن قول داده که صرفا مهاجم سوم یا چهارم بایرن نباشد. در نگاه اول او ذخیره مستقیم گومز خواهد بود. با توجه به اینکه کلوزه احتمالا بایرن را ترک می‌کند و اولیچ هم که ۳۰ سالگی را رد کرده و به تازگی از مصدومیت طولانی رها شده بایرن نیاز به یک جانشین مطمئن برای گومز داشت. اما علاوه بر این پترسن میتواند در موقع مصدومیت ریبری و روبن به جای آنها بازی‌ کند. او در گوش ها بازی‌ نخواهد کرد بلکه در کنار گومز و در سیستم دو مهاجمی بازی‌ خواهد  کرد.

با خرید پترسن بایرن دو مشکلش را حل کرده، برای پست مهاجم اصلی‌ یک جانشین پیدا کرده ضمن اینکه با هزینه کمتر از سه میلیونی در موقع مصدومیت ریبری و روبن راه حل خواهد داشت. پترسن هنوز درحال رشد است و میتواند از حضور در تیمی مثل بایرن سود ببرد. پترسن در روز امضا قرردادش گفت بسیار علاقمند به شروع فصل جدید هستم و برنامه های بزرگی دارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 09:34 http://klose2.blogfa.com

از کجا پیدا کنم ؟
نمیتونی بگی ؟

نمیدونم. تازه من خودم پسورد هایی که به شما میده نمیدونم چیه.

محمد_13 شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 12:36

من تو سایت ایرانی بایرن نمیرم... وگرنه منم خیلی دلم می خواست همکاری کنم.

خب از سایتهای دیگه خبر بذار.

ﺍﻳﻤﺎﻥ شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 13:32

سلام امیر جون
می بینم که دیگه خسته شدی حق داری تنهایی سخته ادم به کار خودش برسه یا این وب رو مدیریت کنه ولی تو هم باید مثل هوینس و رومنیگه مدیره خوبی باشی خبری از سمیر نشد مگه بواتنگ تو راه مونیخ نبود نکنه بنزین تموم کرده امان از دسته این یارانه ها مونده یارانه بگیره بعد بره ﺑﺎﻳﺮﻥ

سلام ایمان جون.
تو هم بیا دور هم باشیم.
آخه احتمالا ارشد قبول شم از مهر برم سر کلاس.
سمیر فعلا داره تو هشدار برای کبرا ۱۱ ایفای نقش میکنه!
بواتنگ هم که احتمالا کارت سوختش رو جاگذاشته تو سیتی!

pegah_ballack یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 10:54

eeeeeeee!!!!!kash faghat khodet nevisande bodiiiii!!bad bad bad

آخه دیگه وقتم داره کم میشه نمیرسم
تازه اینجوری بیشتر صفا داره همه دور همیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد