وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

غیبت شواین اشتایگر در سه دیدار آینده تیم ملی آلمان

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ سایت اختصاصی فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد باستین شواین اشتایگر، ستاره خط میانی بایرن مونیخ، در دیدارهای پیش روی آلمان در مقدماتی یورو 2012 مقابل اتریش و آذربایجان حضور نخواهد داشت.

این ستاره 26 ساله در دیدار بایرن مونیخ مقابل اینتراخت فرانکفورت در ماه آوریل دچار شکستگی انگشت پا شد و در سه دیدار اخیر تیمش به کمک آمپول های مسکن به میدان رفت.

با این وجود او بعد از مشورت با دکتر هانس ویلم مولر، پزشک تیم بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان تصمیم گرفت که در دیدارهای پیش روی تیم ملی آلمان حضور پیدا نکند تا وضعیت پای مصدومش بدتر نشود.

علاوه بر شواین اشتایگر، سامی خدیرا، زوج او در خط میانی آلمان، نیز برای دیدارهای پیش رو نمی تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان، تصمیم گرفت به جای شواین اشتایگر بازیکنی را به تیم ملی دعوت نکند و از بین تونی کروس، اسون بندر، سیمون رولفس و کریستین تراش، یک بازیکن را در پست او قرار خواهد داد.

به این ترتیب شواین اشتایگر دیدار دوستانه تیم ملی آلمان مقابل اروگوئه و دو دیدار این تیم در مقدماتی یورو 2012 مقابل اتریش و آذربایجان را از دست خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد