وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیرهوف: در آلمان با تربیت استعدادها پشتوانه سازی می کنیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مهاجم پیشین اودنیزه معتقد است استانداردهای لیگ ایتالیا پایین آمده و موجب شده در دهه گذشته این لیگ افت فاحشی داشته باشد.

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، بیرهوف 42 ساله که در باشگاه اودنیزه اسطوره به شمار می‌رود و به همراه میلان در سال 1999 اسکودتو را به دست آورده،‌ در حال حاضر در فدراسیون فوتبال آلمان مشغول به کار است.

بیرهوف در مورد سری A گفت: مشکلات بسیاری در این لیگ بروز کرده است. باشگاه‌ها به دنبال استعدادیابی نیستند. اگر هم بازیکن با استعدادی پیدا شده باشگاه‌ها به او اهمیت نمی‌دهند تا در راه مناسبی استعدادش شکوفا شود. در آلمان برخلاف این امر عمل می‌شود. ما در اینجا سعی می‌کنیم استعدادها را کشف کرده و با تربیت آنها٬ پشتوانه‌ای برای آینده فوتبال آلمان درست کنیم. این موضوع بسیار کمک می‌کند تا در ادامه شما یک لیگ بسیار جذاب با حضور جوان‌ها داشته باشید. زمانیکه برای تعطیلات به ایتالیا رفتم، رکود عجیبی را در اطراف ورزش فوتبال در این کشور دیدم. تصور می‌کنم به همین دلیل است که سران یوفا تصمیم گرفته‌اند از فصل آینده تنها سه تیم از سری A در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. این امر تنها به دلیل پایین آمدن کیفیت لیگ داخلی ایتالیا است. سران فدراسیون ایتالیا باید چاره‌ای در این خصوص بیندیشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد