وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: هرگز نگفتم که قصد ترک بایرن را دارم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌آرین روبن بال بایرن مونیخ شایعات مبنی بر ترک باواریا را رد کرده است.

او می‌گوید: «هرگز نگفتم که قصد ترک بایرن را دارم. هرگز نگفتم که اگر مجبور شویم به لیگ اروپا برویم نیاز به جدایی دارم. من می‌خواهم در قبال طرفداران باشگاه صادق باشم. این درست است که هرگز به رفتن از بایرن مونیخ فکر نکرده‌ام.»

صحبت‌های روبن یک روز پس از آن زده می‌شود که او در پاسخ به این پرسش که آیا فصل بعد هم پیراهن بایرن را می‌پوشد، گفته بود: «در زندگی هیچ چیز قطعی نیست.»  

او در هفته‌های گذشته هم گفته قصد حضور در لیگ اروپا را ندارد، البته اگر بایرن در میان سه تیم برتر بوندسلیگا جایی نداشته باشد. میلان این بال هلندی را می‌خواهد، اما پس از حرف‌های روبن و جملات مکرر مقامات بایرن، به نظر می‌رسد او فروشی نیست.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 09:35

اگه بخواد بره خودم شخصآ از طرف تمام هوادارای بایرن مونیخ تو ایران تا می خوره کتکش میزنم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد