وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: ونگال نقش زیادی در پیشرفت من داشت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ توماس مولر، مهاجم جوان بایرن مونیخ، از لوئیس ونگال، سرمربی سابق بایرنی ها به نیکی یاد کرد و گفت این مربی هلندی تاثیر زیادی در پیشرفتش داشته است.

او در گفتگو با نشریه بیلد ونگال را در موفقیت هایی که تاکنون به دست آورده، بسیار سهیم دانست و اعلام کرد مربیان زیادی نیستند که به بازیکنان جوان در باشگاه های بزرگ اعتماد کنند: "من از ونگال بسیار ممنونم. کمک هایی که او به من کرد موجب شد تا من به اینجا برسم. مربیان زیادی نیستند که به بازیکنان جوانی مانند من اعتماد کنند. روزی من شخصا از او به خاطر همه کارهایی که برایم انجام داد، تشکر می کنم."

ونگال هفته گذشته به دلیل کسب نتایج ضعیف از بایرن اخراج شد. بایرنی ها در این فصل شانسی برای قهرمانی ندارند و تنها به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 19:45

ماشاالله قدرشناسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد