وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: هاینکس نسبت به من شرایط بهتری داردزیرادوست اولی هوینس است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ لوئیس ونگال سرمربی بایرن مونیخ، درحالیکه تیمش باید این هفته با تیم ته جدلی بروسیا مونشن گلادباخ روبرو شود، در مورد یوپ هاینکس، جانشینش در تیم باواریایی صحبت کرد.

این مربی هلندی در پایان فصل آلیانس آرنا را ترک خواهد کرد و جای خود را به یوپ هاینکس، سرمربی فعلی لورکوزن خواهد داد.

ونگال در گفتگو با خبرنگاران گفت: "من فکر می کنم او از تجربه کافی برخوردار است و در جایی خواندم که او دوست اولی هوینس، رئیس باشگاه است. بنابراین شرایط او نسبت به من برتری دارد."

بایرن مونیخ در حال حاضر در رتبه چهارم جدول قرار دارد اما ونگال به رتبه های بالاتر چشم دارد. او معتقد است تیمش می تواند جواز حضور در رقابتهای فصل آینده لیگ قهرمانان را به دست بیاورد: "ما باید در هفته آخر حداقل در رتبه دوم یا سوم باشیم. هیچ رتبه دیگری من را راضی نمی کند. گلادباخ؟ فکر می کنم آنها مقابل ما نمایشی بسیار دفاعی خواهند داشت."

ماریو گومز در رقابت های این فصل در 25 دیدار 19 بار گلزنی کرد و سرمربی هلندی از پیشرفت او بسیار راضی است: "او پیشرفت بسیار خوبی داشته است. او اکنون برخلاف سال گذشته در ترکیب اصلی جای دارد. او علاوه بر گلزنی، گل سازی نیز می کند."

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا شنبه 13 فروردین 1390 ساعت 22:43 http://strawberrykisses.blogfa.com

و این است روبن!!!!!!!
تبریک واسه برد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد