وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوستاوو : قصد دارم فوتبال خود را در بایرن ادامه دهم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ لوئیس گوستاوو بازیکن برزیلی باشگاه بایرن مونیخ دیروز در مصاحبه ای با بیلد اعلام کرد که به چه علتی از هوفنهایم به باشگاه بایرن مونیخ پیوسته است.

گوستاوو گفت: "هدف من بازی در سطح بین المللی است. همچنین علاقه زیادی داشتم که در یکی از باشگاه های بزرگ جهان بازی کنم. من قصد دارم فوتبال خود را در بایرن ادامه دهم و دوست دارم در تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی 2014 حضور یابم و قهرمان شوم. برای من قهرمانی جهان، افتخار بزرگی است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد