وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گزینه های احتمالی بایرن در خط دفاعی

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ خوزه انریکه، الکس، ماتیاس سیلوستر٬ ون در ویل، فابیو کنترائو و خوزه بوسینگوا، گزینه‌های احتمالی بایرن برای فصل نقل و انتقالات تابستانی هستند.

به احتمال بسیار زیاد، یوپ هاینکس فصل آینده مسئولیت هدایت باواریاییها را بر عهده خواهد گرفت و هنوز مذاکرات این سرمربی با سران باشگاه بایرن مونیخ ادامه دارد. به غیر از تغییر در کادر فنی بایرن، مدیران قصد دارند تا چند بازیکن برای تقویت خط دفاعی این تیم خریداری کنند.
مدافعانی که در لیست خرید باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته اند به شرح زیر است :

خوزه انریکه سانچز (25 ساله، نیوکاسل یونایتد): یکی از مطبوعات اسپانیایی اعلام کرده است که باشگاه های والنسیا و بایرن مونیخ عملکرد این مدافع چپ را زیر نظر گرفتند. اما قرارداد فعلی او با باشگاه نیوکاسل تا سال 2012 است. او بارها اعلام کرده است که قصد دارد از این باشگاه جدا شود. در قرارداد او قید شده است که در صورت جدایی زودتر از سال 2012، باید مبلغ 6 میلیون یورو، فقط به باشگاه نیوکاسل پرداخت شود.

الکس (28 ساله، چلسی): او به گاو نر (قد : 189 / وزن : 85 کیلوگرم) معروف است. او عملکرد خوبی در بازی هوایی داشته است. در کل شباهت زیادی به لوسیو دارد و از لحاظ تکنیکی مانند او بازی میکند. اما به خاطر مصدومیت در چلسی نتوانست به عنوان بازیکن اصلی بازی کند. او تا سال 2013 با باشگاه چلسی قرارداد دارد و در حال حاضر قیمت او در بازار نقل و انتقالات، 16 میلیون یورو اعلام شده است.

ماتیاس سیلوستر (26 ساله، کاتانیا): پست اصلی ماتیاس، دفاع وسط میباشد. بسیاری معتقدند که نزدیک ترین گزینه به باواریاییها، سیلوستر میباشد. قرارداد او با پایان رسیدن فصل جاری به پایان خواهد رسید و سران باواریایی میتوانند با او به عنوان بازیکن آزاد، قرارداد ببندند.

همچنین به غیر از بازیکنان نام برده، نزدیک ترین گزینه ها که باواریاییها به شدت آنها را زیر نظر گرفته اند، "ون در ویل" بازیکن آژاکس است که قیمت او در بازار نقل و انتقالات 10 میلیون یورو اعلام شده است و همچنین " فابیو کنترائو" مدافع باشگاه بنفیکا که سران پرتغالی مبلغی حدود 16 میلیون یورو را برای این بازیکن خواستار شدند و به نظر میرسد که مدیران باشگاه بایرن مونیخ حاضر هستند این مبلغ را برای خرید این بازیکن پرداخت کنند و این بازیکن، یکی از اهداف اصلی باواریاییها در فصل نقل و انتقالات میباشد.

بسیاری از مطبوعات آلمان نوشتند که نمایندگان باشگاه بایرن مونیخ، "خوزه بوسینگوا" را هم به مدیران باشگاه، پیشنهاد داده اند، قرارداد بوسینگوا، در تابستان امسال به پایان خواهد رسید.

گزینه های بسیار زیادی مقابل روی بایرن مونیخ است. اما ظاهراً یوپ هاینکس تصمیم نهایی را برای خرید بازیکن خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد