وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: ونگال مرا محکوم به نشستن بر روی نیمکت کرده است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ میروسلاو کلوزه معتقد است که به غیر از ونگال، هر مربی دیگری در بایرن باشد، او در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

از زمانیکه لوئیس ونگال، وظیفه هدایت بایرن مونیخ را عهده دار شده است، میروسلاو کلوزه، مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، روزهای بدی را پشت سر میگذارد.
میروسلاو کلوزه، مصاحبه کوتاهی با بیلد درباره وضعیت خود و باشگاه بایرن مونیخ انجام داده است که در زیر میخوانید :

بایرن در مکان چهارم جدول بوندسلیگا قرار دارد و هفت امتیاز با بایرلورکوزن که در مکان دوم جدول است، فاصله دارد. چقدر به حضور در لیگ قهرمانان امیدوارید؟

من به وظیفه ای که ونگال داده است، محدود هستم. من به این مسئله عادت کردم. ونگال مرا محکوم به نشستن بر روی نیمکت کرده است. من چکار باید بکنم؟ چه چیزی را میتوانم تغییر دهم؟ من تمرین میکنم، کار میکنم، در آخر او تصمیم نهایی را میگیرد.

شما اجازه نمیدهید که یک سال دیگر، چنین مسئله ای برای شما تکرار شود یا؟  چون سال آینده، جام ملتهای اروپا در لهستان و در وطن شما برگزار خواهد شد و بارها اعلام کردید که قصد دارید با تیم ملی فوتبال آلمان جامی کسب کنید...

چنین سالی نخواهد بود و من مطمئن هستم که هر مربی به بایرن بیاید، من در ترکیب اصلی قرار خواهم گرفت.

چقدر برای شما تماشای بازیهای بایرن از روی نیمکت ذخیره ها سخت است؟

من وضعیت فعلی را نمیتوانم تغییر دهم. من باید با این مسئله کنار بیایم. برایم سخت است اما نمیتوانم بیشتر از این در تمرینات به ونگال ثابت کنم که من در وضعیت خوبی قرار دارم. من شانسی برای حضور در ترکیب اصلی تیم از او دریافت نکرده ام. به ماریو گومز شانس داده شد و ماریو هم از آن استفاده فوق العاده کرد. در بازی با فرایبورگ، ماریو بهتر بود و من باید تحمل کنم.

چقدر این احتمال وجود دارد که شما فصل آینده در مونیخ بمانید و برای بایرن بازی کنید؟

به نظر من، شایعات واقعاً خنده دار هستند. گویا من با باشگاه های هوفنهایم، دورتموند و رئال مادرید، وارد مذاکره شدم و حتی در دورتموند، بچه هایم را هم در مدرسه ثبت نام کردم اما هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.

شما محدوده زمانی برای شفاف سازی درباره شایعات برای خود گذاشتید و آیا زمانی این مسائل را فاش خواهید کرد؟

نه، اصلاً چنین چیزی نیست.

در کل دوست دارید که در لیگ قهرمانان اروپا، حضور داشته باشید؟

نه، بازی در لیگ قهرمانان، برای من معیار نیست.

نظر شما درباره یوپ هاینکس چیست؟

او مربی خوبی است. من 7 هفته با او کار کردم و کاملاً مشخص بود که او در کار خود حرفه ای است و بسیاری از بازیکنانی که بیشتر با او کار کرده اند، حس کرده اند که او واقعاً حرفه ای است. او میتواند هر کسی را روشن کند، چشمان او گویای خیلی مسائل است.

9 می، او 66 ساله خواهد شد.

من چنین فکری را ندارم که او پیر است. پیری را در چهره من هم میتوان دید و فقط برای من خوب بودن و یا بد بودن اشخاص مهم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد