وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: هاینکس گزینه مناسبی برای باشگاه است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از tz؛ باستین شواین اشتایگر هافبک 26 ساله بایرن و تیم ملی آلمان٬ دید خوش بینانه ای نسبت به آینده دارد.

او با توجه به شکست های اخیر تیم های آلمانی و حذف بایرن از لیگ قهرمانان گفت: "من اعتماد بسیار زیادی به تیم دارم و مطمئن هستم که ما در آینده نه چندان دور می توانیم پیروزی های بسیاری در لیگ قهرمانان اروپا بدست آوریم و تیم های زیادی در اروپا نیستند که کیفیت بالاتری نسبت به ما داشته باشند. حتی اگر بایرن نتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند نیز هیچ ترسی برای بازیکنان وجود ندارد. هر بازیکنی در اینجا می داند که ما یک تیم خوب داریم و عدم حضور در لیگ قهرمانان به هیچ وجه نمی تواند منجر به خروج بازیکنی از بایرن شود. برخی اوقات برای بدست آوردن شرایطی که مد نظر دارید باید کمی جدی تر باشید تا بتوانید تیم را از خواب بیدار کنید."

بایرنی ها از یوپ هاینکس بعنوان گزینه اصلی جایگزینی ونگال یاد می کنند. شواین اشتایگر در مورد این انتخاب احتمالی می گوید: "هاینکس انتخاب بسیار خوبی است. باشگاه می داند که او در سال 2009 و در پنج دیدار باقی مانده فصل توانست کمک مناسبی برای بدست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان باشد. ما در 5 دیداری که با او همراه بودیم 4 پیروزی و 1 تساوی بدست آوردیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد