وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سال نو و عید باستانی نوروز مبارک...

 

آغاز سال ۱۳۹۰ و عید باستانی نوروز بر همه هموطنان عزیزم٬ به خصوص هواداران بایرن مونیخ و آلمان مبارک. امیدوارم امسال٬ سالی خوب و خوش و سرشار از شادی و موفقیت برای خودتون و خانواده های محترمتون باشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
گل مریم دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 09:29

منم به مدیر این وبلاگ تبریک میگم
تا حالا فکر کنم۸۷۶۵۴۲۸۹۴ بار به هم تبریک گفتیم

مدیر این وبلاگ هم به تو تبریک میگه
فکر کنم ۲ بار کم گفتی

گل مریم دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 09:42

حتما خوابی الان!!! شب تا چه ساعتی بیدار بودی بازم کاری رو که بهت گفتم انجام دادی؟!

دیگه الان که نه ولی تا ده و نیم آره!
تا ساعت ۳ بیدار بودم
بله که انجام دادم. مگه میشه تو کاری از من بخوای یادم بره!

رها دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 12:10

به امید پیروزی های پیاپی برای تیم المان وبایر مونیخ

اولیشم پیروزی پرگل آلمان مقابل قزاقستان

گل مریم دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 18:10

خیلی ممنون

خواهش میکنم

آرمین دوشنبه 15 فروردین 1390 ساعت 15:22

عید تو هم مبارک
امیدوارم همیشه شاد باشی

عید که تموم شد ولی امیدوارم تو هم سال خوبی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد