وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: تمام بازیها تا پایان فصل برای ما مانند فینال هستند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینس رومنیگه مدیر باشگاه بایرن مونیخ با سایت رسمی این باشگاه مصاحبه‌ای انجام داده که در ادامه خواهید خواند.

جناب رومنیگه شما برای مصاحبه با عصا وارد شدید شنیدیم که زانوی خود را عمل کرده‌اید وضعیتتان اکنون چگونه است؟
بلی زانو هایم که نتیجه کارهایم هست مرا رنج می دادند. قرار بود تابستان عمل کنم اما یک غضروف در این ناحیه دچار مشکل شد که زانوی من را بی حس کرده بود و من نیاز به عمل جراحی اضطراری پیدا کردم. بهرحال الان بهتر هستم و وضعیت بهبودی من بهتر از یک بازیکن است.

وضعیت جالبی در بوندسلیگا حاکم شده است: شالکه، هامبورگ و وولفسبورگ در تیتر خبر ها هستند و تغییرات در کادر مربیان آن انجام می شود. وضعیت بوندسلیگا کمی گیج کننده شده است؟
این دقیقا تاثیر خوبی در حال حاضر ندارد و بوندسلیگا موضوعی برای بحث تبدیل شده است اما روزنامه نگاران از این وضعیت پر حاشیه استقبال می کنند. اما نهایتا این شرایط را برای افرادی که به طور جدی علاقه مند به رویکرد جدی و منطقی هستند مناسب نمی بینم.

آیا شما می توانید این وضعیت را تغییر دهید؟خیر. واقعا کار دیگری نمی توانیم انجام دهیم. وقتی باشگاه ناراضی و تحت فشار باشد یکی از راههای سریع برای تغییر نگاه ها این است و مربی در کانون توجهات قرار می گیرد. به عنوان مثال در بایرن نیز این اتفاق افتاد و ما گفتیم که همچنان تا پایان فصل با احترام و تلاشی جدی در کنار هم کار می کنیم.

وضعیت بایرن پس از شکست و حذف از لیگ قهرمانان اروپا رضایت بخش نیست. مقالات و روزنامه ها پر است از گزارش دلخوری و تهمت های بازیکنان نسبت به هم. آیا این مورد واقعیت دارد؟
در واقع ما باید انتظار انتقادهای شدید را پس از شکست مقابل اینتر داشته باشیم. شما نباید انتظار گرفتن پاداش داشته باشید. پس از آن شکست و نتیجه در حال حاضر بسیار پر اهمیت است. من فکر می کنم ابتدا ما نیاز به تجزیه و تحلیل هوشمندانه داشته باشیم. به نظر من ما تا دقیقه 60، 70 بسیار شکوهمندانه بازی کردیم. سپس اینکه گل اول اینتر آفساید بود و گل سوم آن نیز از اشتباه فردی بازیکنان در خط دفاعی رقم خورد. البته این اتفاقات رخ خواهند داد. با این حال ما هنوز هم باید برخوردی منطقی داشته باشیم و هیچ گونه هرج و مرجی وجود ندارد و من احساس می کنم اظهارات بازیکنان مانند صحبتهایی است که در یک خانواده مطرح می شوند و انتشار این مطالب نادرست است. من روابط خوبی با کل تیم دارم و هرگز احساس نکردم که روبروی هم قرار گرفته باشیم. بدیهی است که بازیکنان به شدت ناامید هستند اما کار ما هنوز تمام نشده است و ما هدفی در بوندسلیگا داریم و آن این است که می خواهیم فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی کنیم.

خبرهایی در این هفته ها منتشر شد مبنی بر اینکه روبن بایرن را در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان ترک خواهد کرد نظر شما چیست؟
این نتیجه گیری هیچ پایه و اساسی ندارد. در واقع آرین به خوبی می داند چقدر برای بایرن مهم و بایرن برای او چقدر خوب بوده است. او شش ماه را بعد از جام جهانی دور از میدان بود و در طول این شش ماه او کیفیت و جدیت ما را برای بازگشت خود شاهد بوده است و تجربه اینکه بایرن چه کارهایی برای آماده سازی بازیکنان خود انجام می دهد را دارد. من دیروز با او صحبت کردم و آزادانه و صادقانه می گویم که این شایعات خنده آور است و اصل قضیه را می گویم که او به هیچ وجه قصد خروج از بایرن را ندارد و کاملا با این موضوع مخالف است او مانند دیگر بازیکنان خود را به باشگاه متعهد می بیند و تلاش خود را برای حضور بایرن در لیگ قهرمانان سال آینده خواهد کرد.

دیدار امروز برابر فرایبورگ با توجه به تضعیف روحی بازیکنان پس از شکست سه شنبه شب را چگونه می بینید؟
ما باید ناامیدی ها را فراموش کنیم و باامید و انگیزه ای تازه به فرایبورگ می رویم هرچند که آسان نخواهد بود. اما من معتقدم که بازیکنان می توانند این کار را انجام دهند. پیروزی بر فرایبورگ در راستای رسیدن به اهداف ما خواهد بود و ما هشت بازی تا پایان فصل داریم که همه آنها برای ما مانند فینال هستند و به تمامی منتقدان نشان خواهیم داد که بایرن می تواند تمرکز دوباره خود را بازیابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد