وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ ۰-۱ شالکه؛ دو جام در یک هفته از دست رفت

 

تیم فوتبال شالکه بامداد پنجشنبه با برتری مقابل بایرن مونیخ به فینال جام حذفی باشگاه های آلمان راه یافت. 

در این دیدارسرنوشت ساز و حساس تیم شالکه با حساب یک بر صفر از سد حریف نامدار خود گذشت و به دیدار نهایی صعود کرد.
رائول٬ مهاجم نام آشنای اسپانیایی در دقیقه 15 دروازه میزبان را در مرحله نیمه نهایی باز کرد و سند صعود شالکه به دیدار پایانی را امضا نمود. تیم شالکه در فینال برابر دویسبورگ قرار خواهد گرفت.
در این بازی هواداران بایرن با شعارهای تند علیه مانوئل نویر جبهه گرفتند و به شدت علیه وی دشنام های تندی را فریاد زدند. نویر احتمالا خرید آینده بایرن برای دروازه خواهد بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
اسور پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 10:28

با سلام . گل بود به سبزه نیز اراسته شود .جامی دیگر نیز ازدست دادیم . چه بگم در خانه وببازی بایرن عادت به بختن شده ایا واقعا تحقیر نشدیم ایا موقع ان نیست که سر مربی عوض شود ایا بایرن نیازبه شک دارد ایا اگر سرمربی غیر این سرمربی بایرن بود ایاهمین اتفاقهای عجیب اتفاق می افتاد مثل اینکه مدیران وقت به سرمربی فعلی خیلی اطمینان دارند انگار مدیران بایرن بازیکن نبودند تا به این منصب برسند هرکه نداند اولی هوینس و رومنیگه و .... فودبالیست نبودند مثل اینکه تا چند سال پیش از بقالی به این رتبه رسیدند جای تعجب است بایرن دارای ستارههای زیادی است اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده که فقط نام انهارا دربازی می شنویم تاکتیک غلت سرمربی در چندین دیدار اگر کسی جز ونگال بود بعد از باخت مقابل دورتموند اخراج مشود به دوستان عزیز این رو میگم با این سرمربی جای دوری نمی رویم من منتظر خبر اخراج ونگال در چند ساعت اینده هستم اگر تعویز نشود که عواقب ان هم از دست دادن جامی دیگر .دیگه خیلی نوشتم فکر نکنم کسی ان را بخواند با ارزوی موفقیت

سلام.
منم موافقم به جای ونگال یک مربی دیگه بیاد. هوینس و رومنیگه ام آخر بازی خیلی ناراحت بودند. ولی مشکل اینه که داریم راجع به آلمان صحبت میکنیم. تو آلمان مربی به این راحتی اخراج نمیشه. البته فکر میکنم این ۳ تا بازی رو بهش فرصت بدن یعنی بازی با هانوفر٬ هامبورگ و اینتر و اگه نتیجه نگیره فکر میکنم قطعا اخراج میشه.

رها پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 10:59

نویر
ونخال
ریبری

اسور پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 12:03

با سلام . اگر منتظر این سه بازی شویم دیگه هیچ یعنی یک سال بخودی وبدون هیچ جامی این دیگه غیر قابل تصور واین یعنی این همه هزینه ووقت هیچ . بایرن تیمی قوی است تیمی مثل شالکه یا دورتموند بااحترام به این تیمها نیست که اگر امسال جامی بگیرند یا نگیرند مهم نیست تیم تیم بایرن با انبوه بزرگی از انتظارات به نظر من وغیره اگر عذ ر ونگال راهر چه زودتر بخواهند بهتر برای اینه اگر بازیکنان بایرن را با سایر تیمها لیگ محلی المان مقایسه کنیم قابل قیاس نیست اگر تیم بایرن بازیکن نداشت هر بهانهای فابل قبول است . امید ان دارم که خبر اخراج ونگال را بشنوم . با ارزوی موفقیت

درسته اگه عذرش رو زودتر بخوان بهتره ولی فکر نمیکنم اینطور بشه.

سلن پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 13:31

از ته دلم میگم « خاک تو سر همشون » متاسفم که تیم بزرگی مثل بایرن گیر سرمربی مثل لووووووووووووییس فان خاااااال افتاده

پائولوس گراسیوس ماریوس فان خال پاپادوپولیوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد