وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رقابت رکوردار دو سرعت جهان با روبن و ریبری

 

به نقل از سایت رسمی بایرن مونیخ‌، سر‌یع‌ترین دونده دو 100 متر جهان با دو ستاره هلندی و فرانسوی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ رقابت کرد.

یوسین بولت، دونده 24ساله اهل جاماییکا که صاحب رکورد 9.58 ثانیه در دو 100 متر جهان است، روز پنج‌شنبه در تمرین سرخ‌پوشان باورایی حضور یافت. علت این امر علاقه این ستاره دوومیدانی به رشته‌ ورزشی غیر از آنچه خود انجام می‌دهد، نبود. بلکه کوشش کرد تا با مساعدت مونیخی‌ها، زیر نظر دکتر مولر ولفارت،‌ پزشک تیم که معالجه‌‌کننده ورزشکاران بسیاری در جهان بوده، فعالیت کند.
ولفارت با توجه به مصدومیت‌ اخیر قهرمان دوومیدانی، برای او تمریناتی از ناحیه کمر در نظر گرفته است.
بولت در این زمینه اظهار داشت: کارکردن زیر نظر دکتر ولفارت بسیار سخت، ‌اما سودمند است.
قهرمان جاماییکایی از این که با حضور در باشگاه آلمانی، موفق به شده تمرینات یکی از بهترین تیم‌های جهان را از نزدیک تماشا کند، ‌ابراز خرسندی کرد.
از جمله نکات قابل توجه این رویداد، ‌مسابقه دو بود که آرین روبن و فرانک ریبری، دو ستاره هلندی و فرانسوی سرخ‌پوشان با وی انجام دادند.

نظرات 2 + ارسال نظر
رامین شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 21:18 http://Www.chelsea.rozblog.com

ُسلام دوست عزیز وبت عالیه محشره من که حالم کردم واقعا از لحاظ محتوی و خبررسانی تکی که وبهای به این خوبی کم پیدا میشن منم یه وب دارم که خوشحال میشم بهم سربزنی و بزرگواری کنی با ما تبادل لینک کنی که به نفع دو طرفه من بازم میگم وبت عالیه.بگو با چه عوانی لینکت کنم.البته وب من خیلی از این بهتر میشه.بای
بزرگترین پایگاه خبری هوادارن چلسی

سلام دوست عزیزم. ممنون. نظر لطفته. لینک شدی.

رامین شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 21:19 http://Www.chelsea.rozblog.com

یادم رفت بگم من هوادارن لیون رو داشتم اون حذف شد بجاش اون بنویس

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد