وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن و گومز مقابل ماینتس بازی خواهند کرد

  

آرین روبن و ماریو گومز، امروز در تمرینات باواریایی ها شرکت کردند و بنا بر گفته های کادر فنی باشگاه بایرن مونیخ، میتوانند در بازی هفته بیست و سوم بوندسلیگا مقابل ماینتس حضور داشته باشند.

آرین روبن بسیار ساده در تمرین روز 5شنبه تیم دچار مصدومیت شد. او پس از تمرین از ناحیه انگشت کوچک دست راست خود احساس ناراحتی کرد و به دکتر ولفارت مراجعه کرد و تست های پزشکی بوسیله اشعه ایکس بر روی او انجام گرفت.

با این حال مهاجم با تکنیک باواریایی ها در خطر از دست دادن دیدار با ماینتس تیم رده پنجمی بوندسلیگا قرار ندارد و با بررسی های انجام شده توسط دکتر ولفارت نشان داد که انگشت او دچار پیچ خوردگی شده است و مهاجم 26 ساله بایرنی ها می تواند با محافظ مخصوص برای دست خود در براشوگ اشتادیون حاضر باشد.

با این وضع ونگال از شرایط مناسبی برای انتخاب بازیکنان برخوردار است. ماریو گومز با یک روز استراحت به تیم بازگشته و تونی کروس و دیگو کنتنتو نیز با رهایی از بند مصدومیت شرایط حضور در این میدان را بدست آورده اند. تنها مصدوم باواریایی ها که تا انتهای فصل نمی تواند بایرن را همراهی کند ایویکا اولیچ مهاجم کروات این تیم است که از شرایط بسیار خوبی در فصل گذشته برخوردار بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
رها جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 22:06

ریبری چی؟

ریبری که هست! مگه چش بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد