وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نتایج نظرسنجی بهترین بازیکن بایرن مونیخ مقابل آلمانیا آخن

  

تعداد نظرات: ۱۱

بیشترین آراء: توماس مولر

عنوان سئوال: به نظر شما در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان بهترین بازیکن بایرن مونیخ مقابل آلمانیا آخن کدام بازیکن بود؟ 

توماس مولر ۷۳ درصد  

آرین روبن ۹ درصد  

باستین شواین اشتایگر ۹ درصد  

فیلیپ لام ۹ درصد 

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد کان جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 13:00

این که نیم ساعت طول میکشه تا بیاد خوب به برنامه را بگیر تو سایت خودت بذار بعد لینکش را بذار اون گوشه بعدشم به صورت عکس در بیارش لینکش را بذار اونجا اینجوری که خودم بلد بودم به صورت عکس در بیار

فعلا به همین رضایت بده که سرم شلوغه!

میلاد کان جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 13:16

در مورد وبگذر هم که گفته بودم وقتی مهلتش تموم شد مستقیما وبگذر رابذار تا ما نتایج نظر سنجی را ببینیم منظورم این بود که وقتی مهلت نظر سنجی ها تموم شد و داری وبگذر را قطع میکنی اون صفحه وبگذر را سیو یا ذخیره کن بعد اپولودش کن و لینکش را بذار واسه دانلود
در مورد برنامه کامل بازیهای بایرن هم همینطور تبدیل به عکسش کن توسایت اپولود سنتر اپولودش کن بعد لینکش را بذار واسه دانلود
من وقت خودم را میگیرم اینجا واست نظرات بسیار عالی میدم اونوقت تو انجام نمیدی

وبگذر را که گفتم تعداد نظرسنجی هاش محدوده بعد یه مدت دیگه نمیشه بیشتر از اون حد نظرسنجی ایجاد کرد بنابراین باید بعد هرنظرسنجی اونو پاک کنم. ولی میتونم قبل پاک کردن از نتایج عکس بندازم و تو هرنظرسنجی بذارم. راضی شدی؟!
بازیهای بایرن هم که گفتم هر موقع سرم خلوت شد! فعلا وقت چندانی ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد