وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: شاید در آینده پیراهن منچستریونایتد را بر تن کنم

 

به نقل از روزنامه اکسپرس، باستین شواین اشتایگر ستاره ارزشمند بایرن مونیخ که به تازگی قرارداد خود را با بایرن تمدید کرد اظهار داشت شاید مقصد بعدی اش منچستریونایتد باشد.

وی در اینباره اظهار داشت: از حضور در بایرن‌ خاطرات خوبی دارم. اینجا کاملا راحت هستم. دوست دارم همراه با بایرن به افتخارات مهمی مثل قهرمانی اروپا برسم ولی این احتمال هست در آینده پیراهن تیمی مثل منچستریونایتد را به تن کنم. این کار شاید بیشتر برای خوشحال کردن برادرم باشد. برادرم طرفدار منچستریونایتد است. او مرتب به من توصیه می‌کند به منچستر بروم و فوتبال را در آنجا ادامه دهم. فکر می‌کنم با توجه به سرعت بالای بازی در انگلیس، درصورتیکه در تیمی مثل منچستر بازی کنم، موفق خواهم شد. تا سال 2016 در آلمان هستم ولی در این رشته ورزشی، خیلی از اتفاقات غیر ممکن، ممکن می‌شوند. بنابراین باید دید چه سرنوشتی پیدا می‌کنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
سلن جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 16:39 http://klose2.mihanblog.com

غلت کردی
تو بایرن میمونی
همین که گفتم

رها جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 17:31

جرات داری فقط یک قدم از المان برو بیرون خودم میام میزنمت
نرو تا کار به جا های باریک کشیده نشه

شبنم جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 18:08 http://www.bayern.blogsky.com

خفه شو بی ادب بیشعور اگه از مونیخ بری خودم خفت میکنم

آرمین شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 14:22

عمرا
من نمیزارم بره
در ضمن دیگه نبینم به شواینی جووووووووووووووووووووووونم فوش بدید

مهران شواینی دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 14:15

شوخی نکن باستیان جون.

درضمن کسانی که به شواینی فحش میدن باید خفه بشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد