وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس کرافت: از قهرمانی ناامید نیستیم

 

با وجود عملکرد نسبتا مناسب توماس کرافت در اولین دیدار دور برگشت بوندسلیگا او از نتیجه نهایی بدست آمده اظهار نارضایتی کرد. در ادامه مصاحبه اختصاصی کرافت را با سایت رسمی بوندسلیگا خواهید خواند.

آیا توماس کرافت از اولین حضور خود به عنوان دروازه بان شماره یک در بوندسلیگا خوشحال است؟خوشحال هستم که در این دیدار حضور داشتم اما از نتیجه بدست آمده و عدم کسب 3 امتیاز حساس در این دیدار ناراحت هستم. ما میخواستیم در اولین دیدار دور برگشت با پیروزی شروع کنیم و روال خوبی را برای بازی های بعدی بدست آوریم و فاصله خود از دورتموند را کم کنیم. ما شانس های بسیاری داشتیم اما نتوانستیم از آنها نتیجه بگیریم. اگر از این شانس ها استفاده می کردیم گل خورده در انتهای دیدار کمرنگ می شد.

آیا شما برای حضور در این دیدار عصبی بودید؟از ابتدا مشخص بود که من در این دیدار درون دروازه خواهم بود بنابراین فرصت کافی برای آماده سازی ذهنی خود را داشتم. اما مطمئنا کمی عصبی و نگران بودم اما پیش از هر دیداری این شرایط اتفاق می افتد همانطور که من در تیم زیر 19 ساله ها نیز حضور داشتم چنین استرسی برایم رخ می داد. کمی استرس پیش از هر دیدار امری طبیعی است.

شما در گل بایرن نقش موثری داشتید. آیا این اتفاقی بود یا برنامه ای از پیش برای آن پیش بینی شده بود؟
من دیدم که مدافعان وولفسبورگ هنوز به طور کامل به عقب بازنگشته اند و پشت آنها خالی است به همین دلیل توپ را بلند به پشت سر آنها فرستادم و از این بابت خوشحالم که توپ گل شد.

و سپس دفع ضربه پنالتی در بازی اول. آیا شما در گرفتن پنالتی تخصص دارید؟خیر. من در گرفتن ضربه پنالتی مهارت ندارم.

نکته ای که در این دیدار  قابل توجه بود صحبت های مکرر فان بومل با شما در طول دیدار است که حتی در صحنه ای به شما گفت که ضربه بلند بفرستید که شما نیز توپ را با ضربه ای بلند به زمین حریف فرستادید. آیا شما یک ارتباط و درک خاصی نسبت به هم دارید؟
ما ارتباط خوبی نسبت به هم داریم و او یک بازیکن با تجربه است و در ضمن کاپیتان تیم نیز می باشد.

آیا در رختکن با شما صحبتهای زیادی صورت گرفت؟خیر. تیم به من اعتماد به نفس کافی برای حضور در ترکیب را داده بود و نیازی به سخنرانی نبود.

احتمال بسیاری برای حضور مانوئل نوئر و امضای قرارداد با بایرن وجود دارد. شما نگران حضور او در بایرن نیستید؟من به خوبی می توانم در شرایط سخت نیز رقابت کنم. من باید سطح بازی خود را افزایش دهم. اگر خوب بازی نکنم باید دوباره روی نیمکت بشینم و این امری طبیعی است اما من نمیخواهم که دروازه بان دوم و یا سوم باشم. نمیخواهم انتخاب چندم تیم در بوندسلیگا یا دیگر بازی ها باشم. حضور در بوندسلیگا رویای من است.

چقدر از کسب عنوان قهرمانی در این فصل دور شده اید؟مطمئنا به راحتی نمی توان عنوان قهرمانی را تکرار کنیم اما ما ناامید نخواهیم شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
رها جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 17:33

اعتماد به نفست بالاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد