وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولیچ: روی فصل بعد تمرکز کرده‌ام

 

اولیچ، مهاجم بایرن مونیخ پس از مصدومیت شدید از ناحیه زانو در راه بازگشت به میادین است. او هفته گذشته عصاهایش را کنار گذاشت. این مهاجم کروات درگیر برنامه بهبودی‌اش است و خوشحال است که به مرحله بعدی رسیده است.

او می‌گوید: «به راستی خوشحالم که می‌توانم بالاخره کاری انجام دهم. دو ماه اول پس از جراحی بسیار سخت بود. همسر من برای مدتی سه فرزند داشت. من هم انگار کودک سوم خانواده شده بودم چون هیچ کاری از دستم برنمی‌آمد. خوشحالم که تمام شده. دکتر خبرهای خیلی خوبی به من داد و گفت اوضاع خوب است. باید به برنامه‌ام پایبند باشم، و امیدوار باشم که برای پیش‌فصل به موقع آماده می‌شوم. نمی‌خواهم ریسک کنم چون فایده ندارد. بهترین نکته برای من و زانویم این است که صبور باشم. من روی فصل بعد تمرکز کرده‌ام.»

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد کان جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 14:13

تو تمرکز کن

سلن جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 16:43 http://klose2.mihanblog.com

من خیلی دوسش دارم یعنی یکم ها
نمیدونم چرا ولی ازش خوشم میاد
کجایی یه؟؟

کرواسی

رها جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 17:28

2 تا هم بچه داره اصلن بهش نمیاد خوب مونده
این که دماغشم شکسته بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد