وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دمیکلیس: به مالاگا آمدم تا احساس مهم بودن کنم!

  

مارتین دمیکلیس، مدافع آرژانتینی دنیای فوتبال در صحبتهایی اعلام کرد که به این دلیل رختکن بایرن را به مقصد مالاگا ترک کرد که در ترکیب باواریایی ها فرصت لازم برای بازی کردن را پیدا نمی‌کرد. 

این ستاره آرژانتینی با قراردادی قرضی و تا پایان رقابتهای این فصل به مالاگا پیوست و روز دوشنبه در حضور حدود 1200 هوادار این تیم معارفه شد. دمیکلیس در مراسم معارفه اش از دلایلش برای جدایی از بایرن صحبت کرد: «من در بایرن به اندازه کافی بازی نمی کردم و این مرا عذاب می داد. من نیاز داشتم که دوباره حس کنم که یک بازیکن هستم و بهترین راه برای من ترک آلمان بود. من برای ریورپلاته و بایرن، دو تیم بزرگی که همیشه مسئولیت بزرگی در زمینه قهرمانی داشتند، بازی کرده ام. اینجا در مالاگا اوضاع این طور نیست ولی این تیم در اسپانیا، جدای از رئال مادرید و بارسا، بهترین پروژه را برای رشد دارد. همین ماجرا مرا متقاعد کرد تا سایر پیشنهادات را رد کنم.»

نظرات 6 + ارسال نظر
سلن چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 11:44

اخی بچه دلش شکسته بود میخواسته دیده بشه

میلاد کان چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 11:57

حالا احساس مهم بودن بکن

گل مریم چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 12:07

حق با دمیکلیسه...

دلت براش سوخت

گل مریم چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 12:17

نه! جدی میگم!

آره خب!

محمد چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 12:24

شر سوتیات و خودت کم!

رها چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 18:34

اخی دلم کباب شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد