وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: از عملکرد ریبری راضی هستم

 

به نقل از سایت خبری supersport؛ لوئیس ونگال سرمربی بایرن دیروز اعلام کرد که از عملکرد فرانک ریبری در دیدارهای اخیر راضی است. این صحبتها در حالی از سوی ونگال مطرح شد که بال هجومی بایرن از او آزادی عمل بیشتری را در زمین مسابقه طلب کرده است.

ونگال پیش از دیدار امروز برابر سن پائولی در بوندسلیگا، گفت: "من از عملکرد فرانک راضی و خوشحال هستم. هر بازیکنی خواستار آزادی عمل بیشتری در میدان هست ولی ما تیم هستیم و باید به صورت گروهی بازی کنیم."
ریبری هشت هفته را به دلیل مصدومیت دور از میادین بود و در دیدار چهارشنبه شب برابر بازل با دو گلی که به ثمر رساند نشان داد که به روزهای آمادگی خود نزدیک شده است. بایرن در آخرین دیدار گروهی خود در لیگ قهرمانان 3 بر 0 مقابل بازل به برتری رسید تا با روحیه ای مناسب به دیدار سن پائولی برود.
ونگال در مورد عملکرد ریبری برابر بازل گفت: "من فکر می کنم او از نظر ذهنی در شرایط خوب و مناسبی بود و این مسئله برای بازیکنی مانند فرانک ریبری بسیار مهم است."

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه شنبه 20 آذر 1389 ساعت 15:01

سلام
باید هم راضی باشه کاش قدرش رو بیشتر بدونه

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد