وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اتمار هیتسفلد: بایرن میتواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود

 

به نقل از بخش انگلیسی زبان سایت گل٬ اتمار هیتسفلد مربی سابق و خوش نام بایرن معتقد است که غول هایی باواریا از شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برخوردارند و شرایط این فصل بایرن را با سال 2001 و قهرمانی اروپا، قابل قیاس میداند.

هیتسفلد میگوید: "من ایمان دارم که بایرن شرایط مناسبی برای قهرمانی این فصل لیگ اروپا دارد. دقیقا شرایطی که در سال 2001 ما با آن مواجه شدیم و قهرمانی را بدست آوردیم. در آن سال نتایج خوبی در بوندسلیگا بدست نیاوردیم و به مشکلات زیادی برخوردیم ولی برای جبران این نتایج با انگیزه بیشتری در لیگ قهرمانان حاضر شدیم و قهرمانی را بدست آوردیم. با بازگشت روبن آنها در دو سمت کناری زمین بهترینهای جهان را در اختیار دارند و نتایج نامناسب آنها در بوندسلیگا میتواند انگیزه خوبی را برای قهرمانی در اروپا، برایشان فراهم سازد."

اگر چه بایرن اختلافی 17 امتیازی با دورتموند صدرنشین دارد ولی پیرمرد دوست داشتنی باواریاییها هنوز هم به قهرمانی بایرن در بوندسلیگا امیدوار است.

او در این مورد میگوید: "تا زمانی که بر روی کاغذ قهرمان لیگ مشخص نشده باشد میتوان به قهرمانی بایرن امیدوار بود."
همچنین او در مصاحبه با نشریه فوکوس گفت: "شواین اشتایگر به عنوان یک هافبک دفاعی توپ گیر واقعا خوب کار می کند. وقتی پشت سر گومز بازی می کند، او نیز بهترین بازی ها را ارائه می دهد. به عنوان یک مهاجم که در بین مدافعان حریف بازی می کند، می تواند خطر بیشتری ایجاد کند."

هیتسفلد همچنین در مورد پیشرفت تونی کروس به عنوان یک هافبک دفاعی و قرار گرفتنش در پست قبلی شواین اشتایگر گفت: "کروس به عنوان یک شماره 6 من را شگفت زده کرد."

او در مورد تصمیم ونگال برای استفاده از تیموشوک بعنوان مدافع مرکزی گفت: "من او را یک مدافع نمی دانم زیرا از سرعت بالایی برخوردار نیست. او یک هافبک است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد