وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیشنهاد خدیرا به شواین اشتایگر


سامی خدیرا هافبک تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه رئال مادرید، به باستین شواین اشتایگر پیشنهاد داده است که به باشگاه رئال مادرید بپیوندد.

این پیشنهاد در شرایطی از طرف خدیرا به باستین شواین اشتایگر داده شد که چند روز پیش، باشگاه بایرن از تمدید قرارداد شواینی با باواریاییها خبر داد. در حال حاضر در باشگاه رئال مادرید، اوزیل و خدیرا بازی میکنند و این امکان میرود که شواینی هم به جمع آنان بپیوندد.
سامی خدیرا در مصاحبه ای در اینباره اعلام کرد: باستین از من درباره باشگاه رئال سوال کرد و من هم به او گفتم که اینجا همه چیز خوب است. کمی درباره متدهای مورینیو، صحبت کردم و به او گفتم که این باشگاه به بازیکنان خود احترام زیادی میگذارد و رابطه مربی و بازیکنان و باشگاه بسیار صمیمانه است. من هیچوقت به کسی نصیحت نمیکنم که به باشگاه های خارجی بروند. بایرن باشگاهی بزرگ و یکی از بهترین باشگاه های جهان است اما من فکر میکنم که تجربه بازی برای شواین اشتایگر در خارج از آلمان، بد نیست. من فکر میکنم که برای باستین، فرقی نداشته باشد کجا بازی کند چون او بازیکن بسیار حرفه ای است و هرجا برود، میتواند ستاره بزرگی شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا جمعه 19 آذر 1389 ساعت 21:07 http://friend10.blogfa.com

سلام
امیر حسین جوووووووووووووووووووووووووووووووون!!!!!
تبریک داااااااااااااااااااااااش!
اگه خدیرا رو دیدی بهش بگو خفه بشه!
به امید پیروزی بایرن و جنبش!

سلام سینا جووووووون!
مخلصیم!
اتفاقا فردا با هم میریم کافی شاپ حتما بهش میگم!

رها شنبه 20 آذر 1389 ساعت 00:19

سلام.اولین باریه که دارم نظر میدم ولی همیشه اخبار های این سایت رو دنبال میکنم من عاشق المان و بایر مونیخم بعد از هر باختم کلی ناراحت میشم دیگه همیشه نظراتمو میدم ممنون از خبرای دست اول و خوبت

سلام.
ممنون که به اینجا سر میزنی. قابل شما رو نداره. منتظر نظرای خوبت هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد