وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمریناتی آرام و بدون حاشیه

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ٬ بایرن پس از تساوی برابر لورکوزن دیروز یک شنبه تمرینات خود را جهت حضور در لیگ قهرمانان اروپا برابر رم آغاز کرد. 

همه چیز در تمرین دیروز عادی بود. بازیکنانی که در برابر لورکوزن به میدان رفته بودند تمریناتی سبک جهت بازیابی قوای جسمانی انجام دادند. فن بویتن آهسته دور زمین میدوید و دروازه بانها نیز زیر نظر فرانس هوئک تمرین کردند. بقیه اعضای تیم نیز زیر نظر دستیاران فن خال ابتدا با پاسکاری و کار با توپ و مرور حرکات تاکتیکی شروع و در پایان تمرین نیز به صورت دو تیم در مقابل هم بازی تمرینی انجام دادند.

فرانک ریبری، همیت آلتینتاپ، کونتنتو و دمیکلیس تمریناتی جداگانه جهت رسیدن به آمادگی لازم بعد از رهایی از بند مصدومیت انجام دادند. مدافع آرژانتینی بایرن که در بازی برابر نورنبرگ از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود بعد از استراحت در بازی برابر لورکوزن احتمالا تیم را در مصاف اروپایی همراهی خواهد کرد. ونگال در مورد شرایط آمادگی او میگوید: "احتمال زیاد او در سفر به رم همراه تیم خواهد بود."

بازگشت احتمالی دمیکلیس خبر خوش روز یک شنبه برای بایرن بود. اما خوشحالی بایرنی ها زیاد طول نکشید زیرا عدم آمادگی فان بومل احتمالا سبب خواهد شد تا لوئی ونگال او را از لیست مسافران رم حذف کند. ونگال می گوید: "بایرن در این سفر شش بازیکن خود، اولیچ، کلوزه، آرین روبن، بادشتوبر و  فان بومل را بدلیل مصدومیت و شواین اشتایگر را بدلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت."

ونگال هافبک دفاعی خود را جهت بهبودی کامل در مونیخ نگاه خواهد داشت. بایرن به دور دوم لیگ قهرمانان صعود کرده بنابراین نباید از ونگال انتظار داشت که برای مصاف با رم ریسک زیادی انجام داده و به بازیکنانی که تازه از بند مصدومیت رها شده اند بازی دهد.

ریبری، آلابا و کونتنتو بازیکنانی هستند که فقط یک هفته است با تیم تمرین میکنند و تازه دوران نقاهت بعد از مصدومیت را سپری کرده اند. ریبری در بازی برابر نورنبرگ 20 دقیقه و شنبه شب برابر لورکوزن 30 دقیقه برای بایرن به میدان رفت حال باید دید که این روند افزایش زمان، که توسط ونگال اعمال شده است آیا منجر خواهد شد که ریبری در برابر رم در ترکیب اصلی قرار گیرد؟

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 18:05

انشالله ونگال سر عقل بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد