وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بنتنر: شاید به بایرن‌مونیخ بروم

 

به نقل از دیلی میل،‌ نیکولاس بنتنر مهاجم تیم آرسنال گفت در فوتبال هر احتمالی وجود دارد مثل این که من به عضویت بایرن‌مونیخ آلمان درآیم.

بنتنر اظهار داشت: هر چیزی در این رشته ورزشی قابل تغییر است. به عنوان مثال احتمال دارد عضو تیم پرافتخار آلمان شوم.
این اظهارات او در حالی بیان شد که هفته قبل برخی از منابع نزدیک به تیم مونیخی عنوان کردند در پی مصدومیت سه مهاجم آن، باورایی‌ها در تدارک جذب گلزن 21 ساله و دانمارکی هستند.
بنتنر افزود: زمانی که سنی کم داشتم، ‌طرفدار بارسلونا و رئال مادرید بودم. وقتی به انگلیس آمدم، چون برای لندنی‌ها بازی می‌کنم، حامی آرسنال شدم. الان هم از حضورم در این تیم بسیار راضی هستم اما آینده را هیچ کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند. احتمال دارد عضو این تیم نباشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محدثه یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 15:14

چقدر خوب می شه اگه بیاد بایرن مونیخ.

آره. شاید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد