وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: میتوانیم قهرمان دوباره بوندسلیگا باشیم

 

به نقل از هفته نامه بیلد٬ فرانک ریبری بال هجومی بایرن نظری مغایر با بکن باوئر دارد و از توانایی بایرن برای تکرار قهرمانی مطمئن است. فرانک ریبری معتقد است که بایرن دوباره می تواند قهرمان بوندسلیگا باشد اما رئیس افتخاری بایرن نظری مخالف او دارد.

ریبری دیروز به هفته نامه بیلد در مورد 12 امتیاز عقب افتادگی بایرن نسبت به صدر جدول گفت: "اعتراف میکنم که شرایطمان بسیار سخت است اما زمان زیادی تا انتهای فصل باقیمانده است. بازگشت بازیکنان مصدوم تیم شرایط بهتری را برای باشگاه به وجود خواهد آورد و همه بازیکنان میدانند که باید در تمامی بازیهای قبل از کریسمس پیروز باشیم."

ریبری بال هجومی بایرن در بازی برابر نورنبرگ که با پیروزی 3 بر 0 بایرن همراه بود بعد از چندین هفته مصدومیت دوباره به ترکیب تیم بازگشت. با این حال آنها روز شنبه بازی سختی برابر لورکوزن خواهند داشت.

دورتموند 11 بازی بدون شکست و 10 پیروزی از 12 بازی این فصل بدست آورده است و با اختلاف 7 امتیاز از تیم دوم٬ صدر نشین بوندسلیگا است.

به نظر بکن باوئر این خبر خوبی برای بایرن نیست. او در این مورد میگوید: "به نظر میرسد که دورتموند متوقف نشدنی باشد، و بایرن به سادگی نمیتواند به آنها برسد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد