وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ؛ چهار ستاره - یکصد و یازده سال

 

کتاب تاریخ بایرن مونیخ در ابعاد ۵0 در ۷0 سانتیمتر و وزنی حدود 30 کیلوگرم در روز چهارشنبه 10 نوامبر در دفتر باشگاه بایرن رو نمایی شد. این کتاب یکی از بزرگترین آثاری است که تا کنون در زمینه فوتبال منتشر شده است.

"4 ستاره - 111 سال" اسم کتابی است 552 صفحه ای که خلاصه ای از حقایق و اطلاعات وآمار و ارقام در مورد تاریخ طولانی باشگاه را در برمیگیرد. این کتاب به مناسبت 111 امین سال تاسیس و تولد باشگاه بایرن در پایان فصل منتشر خواهد شد.

رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در این مورد گفت: "این یک پروژه عظیم و بزرگ بوده و ارزش آن صرفا بیش از یک کتاب است. این پروژه فوق العاده و بلند پروازانه و برازنده ی باشگاه بزرگ بایرن مونیخ است و امیدوارم این کتاب بی نظیر در اختیار همه دوستان بایرن قرار گیرد."
هر خریدار کتاب یک گواهی منحصر بفرد با امضاء و تایید رومنیگه و اولی هوینس دریافت خواهد کرد.
دو استعداد رشد یافته در باشگاه و از چهره های تیم ملی، شواین اشتایگر و فیلیپ لام در مراسم رونمایی از کتاب حضور داشتند و در مورد کسب اطلاعات تاریخی باشگاه علاقه مند بودند. فیلیپ لام بعد از مشاهده کتاب گفت: "باشگاه بایرن از یک تاریخ طولانی با موفقیت، فعالیتها و شخصیت های بزرگ تشکیل شده و تمامی آنها باشگاه را شکل میدهند."
آرم باشگاه و ستاره های آن بر جلد کتاب طلاکوبی شده اند.

شواین اشتایگر گفت: "چیزهای باورنکردنی در بایرن رخ میدهد که در کشور و اروپا بی نظیر است و این تفاوت عمده بایرن با دیگر باشگاههای آلمان است به طور خاص میتوان از حضور در فینال 1999 و 2001 لیگ قهرمانان و قهرمانی در سال 2001 در آن و قهرمانی  بوندسلیگا در بازی دراماتیک برابر هامبورگ در همان فصل اشاره کرد."
4 ستاره – 111 سال با ضخامت 1 سانتیمتر و با پوششی از مخلوط چوب ماهون و توس در بالای جلد چاپ خواهد شد. آرم بایرن و ستاره های آن در گوشه های کتاب طلاکوبی میشوند.

محتوای منحصر به فرد کتاب

مطالب جذابی شامل کپی هایی از اسناد بسیار مهم باشگاه مانند اولین قرارداد گرد مولر، عکس ها و مصاحبه های جامع، مطالب منحصر بفرد و اجمالی از حاشیه های باشگاه و آمار و اطلاعاتی که قبل از این منتشر نشده است و تصاویری با سایز و کیفیت بالا، در کتاب وجود دارد.

از ویژگی های دیگر کتاب شرح زندگینامه یکی از قهرمانان باشگاه در انتهای آن به صورت طلاکوبی شده است. همچنین این زرنگاری ها بخشهایی از سال 1900 تا یک کپی از بلیط فینال لیگ قهرمانان در سال 2001 را در برمیگیرند. 

فیلیپ لام در این مورد گفت: "شما برای مطالعه کامل این کتاب شاید به روزها، هفته ها، ماهها و سالها وقت نیاز داشته باشید."

برای فروش هنوز در دسترس نیست

این کتاب در حال حاضر به صورت آنلاین و انحصاری از سایت و با مبلغ 2.999 یورو برای هر نسخه در دسترس است و سفارش می پذیرد. کتاب در پایان فصل 11-2010 به چاپ نهایی میرسد و از جولای 2011 برای خریداران فرستاده خواهد شد.
کارل هانس رومنیگه در نسخه اول کتاب که در حال حاضر موجود است نشان میدهد که "عنوان بزرگترین شخصیت در تاریخ باشگاه بایرن مونیخ" به فرانتس بکن بائر رئیس افتخاری باشگاه تعلق دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد