وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گومز: می خواستم در تابستان بایرن را ترک کنم

 

ماریو گومز مهاجم ملی پوش بایرن مونیخ، این هفته در فرم بسیار خوبی قرار داشت و توانست در دو بازی برای باواریاییها چهار گل برای تیمش به ثمر برساند. با این وجود او اعلام کرد که چیزی نمانده بود در بازار نقل و انتقالات تابستانی بایرن مونیخ را ترک کند.

او در مصاحبه با خبرنگاران گفت: "در مورد آینده با سرمربی تیم، لوئیس ونگال، صحبت کردم. می دانستم که با یکی از بهترین  تیم های دنیا قرارداد امضا کرده ام. با این وجود در صورتیکه بازی نمی کردم، این مسئله نمی توانست موجب خوشحالی من شود. اگر بخواهید به بعضی از اهداف تان برسید، باید به طور ثابت در ترکیب تیمتان بازی کنید. به همین دلیل بود که با سرمربی تیم جلسه ای برگزار کردم. به او گفتم شاید بهتر باشد که با قراردادی قرضی و یک ساله به باشگاه دیگری بروم و با تبدیل شدن به بازیکنی بهتر به تیم برگردم. اما او بلافاصله گفت که جایی نخواهی رفت."

شایعات زیادی در مورد پیوستن گومز به لیورپول وجود داشت اما این انتقال در نهایت به دلیل عدم تمایل مسئولان باشگاه بایرن مونیخ انجام نشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 19:39

سلا م برد بایرن مبارک دیگه تقر یبا صعودمون قطعیه
خیلی ممنون بابت مطالب

سلام آره دیگه فکر میکنم با یک تساوی از سه تا بازی آینده صعود کنیم البته همشونو میبریم.
خواهش میکنم افسانه خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد