وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: همه گل‌ها با زیرکی زده شد

 

به نقل از کیکر، ماریو گومز اظهار داشت به باور من همه گل‌ها با زیرکی زده شد. فوتبال هم همین است. هفته‌ها می‌گذرد و به هیچ نمی‌رسید. ولی به یکباره گل‌ها پشت سرهم می‌آیند.

وی که شب گذشته دردیدار بایرن با حریف رومانیایی در دور سوم رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان اروپا ، گل سوم را در پیروزی 3 بر 2 به ثمر رساند، افزود: از این بابت خیلی خوشحالم که اجازه بازی کردن دارم و گل هم می‌زنم. از این بابت باید خدا را خیلی شکر کنم که بازیکنی خوش‌اقبال شده‌‌ام. در فوتبال همه چیز به سرعت برق و باد روی می‌دهد. من اکنون هرکاری که باعث شود همین وضعیت باقی بماند، انجام خواهم داد. بطور کلی به این باور و اطمینان به نفس باردیگر دست یافته‌ایم که می‌توانیم برنده بازی‌ شویم. باتوجه به سه برد وضعیت‌مان درگروه پنجم خوب بنظر می‌رسد. فکر می‌کنم پیروز شدن می‌تواند برایمان به صورت یک عادت روزمره کاری درآید.

نظرات 1 + ارسال نظر
یویو پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 17:00

چرا بازیکنای بایرن از نزدیک اینقدر زشت اند

اینکه تازه خوشگلشونه!
مگه ریبری رو از نزدیک ندیدی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد