وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دورتموند - بایرن؛ نبردی پر هیاهو!

بایرن مونیخ، قهرمان فصل پیش بوندسلیگا ساعت ۱۹ امروز به مصاف بروسیا دورتموند می رود، نبردی که می تواند در کورس قهرمانی بوندسلیگا برای فصل 11-2010 تاثیری جدی داشته باشد.

اف سی هالیوود شروع خوبی در این فصل نداشته و تنها هشت امتیاز از شش دیدار اول خود گرفته است. اما دورتموند فرمی درخشان داشته و در رده دوم جدول قرار دارد. این تیم اولین بازی فصل خود را به بایرلورکوزن باخت، اما از آن هنگام دیگر شکستی نخورده و پس از پنج پیروزی پیاپی، یکی از مدعیان فتح بوندسلیگای این فصل شده است.

بسیاری می گویند که نبرد اصلی قهرمانی در بوندسلیگا تا پیش از نیمه دوم فصل آغاز نمی شود، اما بایرن همین حالا هم هفت امتیاز از رقیب خود عقب است. بایرن در نیمه دوم فصل 10-2009 نمایشی پرنشاط و تهاجمی از فوتبال ارائه کرد، اما آنها نتوانسته اند فرمی که آنها را به فینال لیگ قهرمانان رساند تکرار کنند.

به علاوه، ستاره سال گذشته بایرن یعنی آرین روبن چند هفته بیش از حدی که انتظار می رفت غایب خواهد بود. او همچنان به دلیل آسیب همسترینگ که در جام جهانی 2010 متحمل شد مصدوم است. بایرن به این ترتیب مجبور است به خلاقیت فرانک ریبری تکیه زند، اما این ملی پوش فرانسوی هم آسیب دیده.

اما اوضاع برای دورتموند خیلی بهتر از حدی است که انتظار می رفت. مدعی قهرمانی لیگ اروپا در سال های گذشته به این معروف بود که فصل را خوب آغاز نمی کند، اما این بار آغاز آنها عالی بوده و بسیاری آنها را از مدعیان اصلی قهرمانی می دانند.

ستارگان آینده داری مانند ماریو گوتزه، شینجی کاگاوا و کوین گروسکروتس همه عالی بوده اند. انتظار می رود ستاره های جوان دورتموند در ادامه فصل بهتر هم شوند. یورگن کلوپ یکی از مربیان خوب آامان است و بعید است فرم دورتموند در هفته های پیش رو نزول کند، به ویژه این که آنها تا همین جای فصل با تیم های تراز اولی مانند بایر لورکوزن، اشتوتگارت، وولفسبورگ و شالکه هم دیدار کرده اند.
به این ترتیب، بروسیا مدعی جدی قهرمانی بوندسلیگا است و می تواند ضربه سختی با بردن بایرن به آنها وارد کند و فاصله خود را با قهرمان فصل پیش به 10 امتیاز برساند.

البته، دورتموند احتمالا در ادامه فصل ده امتیاز از دست خواهد داد، اما این حرف را درباره مونیخ هم می شود زد و باید دید آیا بایرن در صورت شکست می تواند به دوران اوج خود برگردد یا نه.

از سوی دیگر، اگر بایرن پیروز شود، مستقیما به کورس قهرمانی وارد خواهد شد. تساوی هم باعث می شود اوضاع همچنان برای لوئیس ونگال و مردانش مساعد باشد.

نظرات 6 + ارسال نظر
neda یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 12:40 http://www2.khanwars.ir/?recruit=4H47078

salam
webloge khubi darin

salam mer30

افسانه یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 12:46

سلام خوبی؟
به نظر من بایرن این فصل خیلی بدشانس بوده اما انشالله بازیکنها برسند وتیم بیفته روی دور برد

سلام. ممنون.
ایشالا از همین بازی بردها شروع بشه.

یویو یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 16:08

حتما حتما حتما میبریم و به همه نشون میدیم رئیس کیه

گل مریم یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 21:08

با این نتیجه گیریا، این بازی هم غیر قابل پیش بینی!!!

باختیم که!!!

افسانه یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 21:17

دیدی باختیم[:
واقعا راه بیرون اومدن از این بحران چیه ؟؟

راهش اومدن روبن و ریبری...

گل مریم یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 21:59

بازم بگو...
ر و ب ن...
ر ی ب ر ی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد