وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلینزمن: مربیان آمریکایی می توانند در اروپا مربیگری کنند

 

یورگن کلینزمن، مهاجم اسطوره ای فوتبال آلمان، معتقد است که بروس آره نا و باب بردلی، دو مربی سرشناس فوتبال آمریکا، از توانایی لازم برای مربیگری در اروپا برخوردارند.

کلینزمن که هداین تیم ملی کشورش را در جام جهانی 2006 بر عهده داشت، این تیم را به عنوان سوم این رقابت ها رساند٬ اما پس از آن تنها در دوره ای کوتاه و ناموفق در تیم بایرن مونیخ حضور داشت.

این مربی 46 ساله که سال هاست در آمریکا زندگی می کند و با فوتبال این کشور به خوبی آشنایی دارد، معتقد است که آره نا و بردلی می توانند به راحتی هدایت یک تیم باشگاهی اروپایی را برعهده بگیرند.
او در مصاحبه با سایت ام ال اس ساکر گفت: "بی تردید یک مربی آمریکایی می تواند در خارج مربیگری کند. می توانم بگویم که بروس آره نا یا باب بردلی یا مربیان دیگر آمریکایی از توانایی هدایت یک تیم اروپایی برخوردارند."

با این وجود او مطمئن نیست که بازیکنان آمریکایی نیز بتوانند در فوتبال اروپا به همین اندازه موفق باشند.

" بازیکنانی که از سیستم فوتبال اروپا خارج می شوند، هنوز از اعتبار لازم برای رسیدن به مدارج بالاتر برخوردار نیستند. بازیکنانی که تاکنون به لیگ های اروپایی رفته اند، بازیکنانی مانند کلینت دمپسی یا تیم هاوارد، اگر بخواهند به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند، آینده شان به خودشان بستگی دارد. اگر از اعتماد به نفس لازم برخوردار باشند و به خوبی هدایت شوند، می توانند با بازیکنان اروپایی رقابت کنند. مربیان آمریکایی نیز از دانش لازم برخوردار هستند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد