وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال آزاد گذاشتن ونگال برای هدایت تیمی ملی

 

سران باشگاه بایرن مونیخ به دنبال آن هستند تا مذاکرات برای تمدید قرارداد ونگال را آغاز کنند. این در حالی است که قرارداد کنونی این مربی هلندی در سال 2011 به اتمام خواهد رسید.

البته روند مذاکرات، به دلیل آرزوی قدیمی ونگال برای هدایت تیمی ملی سخت خواهد شد. البته کارل هاینس رومنیگه، مطمئن است که تکلیف این موضوع تا کریسمس روشن خواهد شد.

رومینیگه در صحبتهایی که در کیکر منتشر شد، گفت: «من محتاط ولی خوش بین هستم. این حس را دارم که لوئیس ونگال با ارائه ایده هدایت تیمی ملی، ما را به بازی گرفته است. ما تا قبل از کریسمس می بایست راه حلی بیابیم.»

رومنیگه نه تنها حس می‌کند که روند مذاکرات تا پایان سال جاری میلادی موفقیت آمیز خواهد بود بلکه دربها را برای همکاری ونگال با تیمی ملی بازگذاشته است؛ چرا که این مربی هلندی تمایل زیادی دارد تا با برعهده گرفتن هدایت تیمی، به جام جهانی 2014 برسد و به نظر می رسد که مسئولان بایرن حاضرند تا به مربی شان اجازه هدایت تیمی ملی را نیز بدهند.

ونگال درطول سالهای 2000 تا 2002 مربی تیم ملی هلند بود و در آن زمان، هلند در راه یابی به رقابتهای جام جهانی 2002 کره و ژاپن ناکام ماند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ماری دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 22:41 http://forever.blogsky.com

امیدوارم موندگار بشه.
بی اجازه لینکت کردم. نگی نگفتی!

اجازه مام دست شماست.
ممنون ماری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد