وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عکسهای دوران کودکی و نوجوانی الیور کان

 

بقیه تصاویر در ادامه مطلب...

  

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ماری دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 17:29

از بچگی تا حالا فرق خاصی نکرده
بر خلاف کلوزه کاملا قابل تشخیصه!

کلوزه هم که قابل تشخیص بود بابا!

ماری دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 18:24 http://forever.blogsky.com

نه دیگه بابا

باشه هر چی تو بگی.

افسانه دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 19:24

خیلی باحال بود مرسی
بایرن چرا باز مساوی کرد

خوشحالم که خوشتون اومد.
ایشالا از بازیهای بعدی روی نوار پیروزی می افتیم.

ماری دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 19:25

غافلگیر نشدی!!!
شدی!!
مرسی که اومدی ولی می بینی که هنوز شما سروری

چرا راستش غافلگیر شدم.
اختیار داری شما سرورید.

سینا دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 22:33 http://friend10.blogfa.com

من عاشق الیورم
می تونم بگم به خاطره الیور بایرنی شدم!
بچه بودم عاشقش بودم
دمت گرم امیر جوووووون

منم دقیقا به خاطر اولی کان بایرنی شدم.
کوچیکتم سینا جوووون.

هیوا سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 11:26

عکسهای جالبی بود
مرسی

من از سال ۱۹۹۰ طرفدار آلمان و بایرنم

اولی کان یکی از بهترین دروازبانهای دنیا بود

وبلاگ جالبی دارید

خواهش میکنم. ممنون که به اینجا سر زدی. بازم بیا.

سید عثمان شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 19:45

پدر خوانده دروازبانهاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد