وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رانیری: بایرن ما را نمی ترساند

 

کلودیو رانیری، مربی باشگاه رم در صحبتهایی اعلام کرد که او و شاگردانش ترسی از رویارویی با بایرن مونیخ، فینالیست دوره قبلی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا ندارند.

رانیری در صحبتهایی به sport.it گفت: «ما مقابل فینالیست دوره قبلی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا قرار خواهیم گرفت ولی فراموش نکنید که ما هم رم هستیم. ما شاید مشکلات خودمان را داشته باشیم ولی به میدان می رویم تا بازی خودمان را انجام دهیم. ما می دانیم که مقابل چه تیمی به میدان می رویم ولی بایرن ما را نمی ترساند. این تنها اولین دیدار تیم ما در مرحله گروهی است. علاوه بر بایرن ، مقابل دو تیم دیگر نیز به میدان خواهیم رفت که بازل و کلوژ هستند. ما می خواهیم بایرن را شکست دهیم و به مرحله بعدی رقابتها راه بیابیم. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هدف ماست.»

مربی سابق والنسیا، چلسی و یوونتوس به آلمانی ها هشدار داد تا مراقب توتی باشند. این در حالی است که ونگال اخیرا در صحبتهایی اعلام کرده بود که این مهاجم " تعیین کننده و تاثیرگذار" نیست.

رانیری در بخش پایانی صحبتهایش گفت: «این کاملا روشن است که ونگال تیم ما را به خوبی نمی شناسند. فرانچسکو بازیکن بسیار مهمی برای ماست و مطمئنم که او بازی فوق العاده ای را به نمایش خواهد گذاشت.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد